Už je tu 30.časť a ja som veľmi rada že som sa s vašou pomocou a podporou dostala až sem! Tento príbeh je 2.najúspešnejší aký som kedy napísala :) som veľmi ale naozaj veľmi rada že práve teraz idem písať už 30.časť...všeci,teda aspoň tí ktorý ma poznajú od začiatku tak dobre vedia aká som..
Začnem nejaký príbeh ale koniec spravím strašne rýchlo a potom je z toho len lacný príbeh... :/ nehovorím že tento je nejaký extra ale písanie tohto príbehu som si užila asi najviac!! :)Takže naozaj ĎAKUJEM a táto časť je venovaná všetkým čitateľom ktorý toto čítajú a dúfam že somnou zostanete až dokonca :))
V minulej časti ste čítali:
Čo to robíš?"spýtala sa ma Lucy vyjavene.
,,Dostal som na teba chuť."povedal som a začal jej bozkávať krk.
,,Pohlad na Jess a Harryho ťa nabudil čo?"zasmiala sa.
,,Hmm."súhlasne som zamraučal a Lucy zhodil pod seba. Začali sme sa bozkávať a asi každému dôjde ako to skončilo.
×××××××××
Pohlad Harryho:
Bol som celkom vykolajený z toho keď sem vtrhli Lucy a Ross. Rossa to zjavne celé dosť pobavilo no ale to sa nedá povedať o Lucy. Tá stále na mieste a pozerala sa na nás ako na zjavenie. Uznavam že ani ja by som nebol najradšej keby som ich spolu načapal a to pri..ehm,tej činnosti.
Keď odišli ja a Jess sme sa na seba len pozerali. Vedeli sme obaja že nás oboch už prešla chuť a tak nemalo cenu v tom ďalej pokračovať.
,,Ona ma zabije."povedala po chvíli ticha Jess a začala sa obliekať. ,,Nezabije len bude chcieť vedieť všetko okolo toho."povedal som nakoľko som už Lucy dobre poznal. ,,Áno ale aj tak..nemali sme to robiť."povedala a ja som na ňu vyvalil oči. ,,Počkaj..takže to ľutuješ?"spýtal som sa naoko podráždene. ,,To som nepovedala..myslela som to tak že sme to nemali robiť tu a práve teraz."povedala a ja som prikívol.
,,Len sa bojím následkov.."zamrmlala nakoniec.
Pohľad Rossa:
(Na druhý deň ráno)
Zobudil som sa sám odseba. Poobzeral som sa po izbe a vedľa seba som uvidel ešte spiacu Lucy. Pousmial som sa nad jej roztomilosťou a dal jej malú pusu na nos. Pozrel som sa na mobil a moje hodinky ukazovali niečo po desiatej. Zodvyhol som sa z postele a šiel si urobiť rannú potrebu.
Keď som sa vrátil uvidel som Lucy ako sedí na postely a uprene sa na mňa pozerá. Usmial som sa a šiel k nej blišie. Pobozkal som ju a ona sa usmiala.
,,Ako si sa vyspala princezná?"spýtal som sa jej a pohladil ju po jej hebkej tváričke.
,,Úžasne lebo som spala vedľa teba."usmiala sa a ja som sa zasmial.
,,No myslím si že to nebolo tým že som spal VEDĽA teba ale S tebou."zaškeril som sa a ona mi dala malý pohlavok.
,,Čo budeme dneska robiť?"spýtal som sa.
,,No ja sa dneska musím porozprávať s Jess. Mohol by si mi pomôcť?"spýtala sa ma.
,,Ako by som ti mal pomôcť s rozhovorom s Jess?"zasmial som sa.
,,Nie,ja som to myslela tak že ty sa porozprávaš s Harrym a ja s Jess. Potom si povieme všetko čo povedal ten druhý."povedala a tvárila sa pritom ako učitelka ktorá vysvetluje strašne ťažké učivo.
,,A čo za to dostanem?"spýtal som sa.
,,Nič ale budeš mať dobrý pocit že si pomohol svojmu dievčaťu ktoré inak strašne miluješ."zasmiala sa a šťuchla mi palcom do nosa.
,,Si si nejaká istá že ťa milujem čo?"zasmial som sa a čakal na jej reakciu.
,,A nie? Ak ma teda nemiluješ tak ja pôjdem ja neviem.... za Lukom?"pošúchala si bradu.
,,Zabudni."zavrčal som a objal ju.
,,Nebodaj žiarliš?"zasmiala sa.
,,Si moja."zašepkal som a viac si ju k sebe pritisol.
,,Ale to vieš že som len tvoja.. A ty len môj."povedala a dali sme si dlhú pusu.
***
Pohlad Lucy:(Práve hovorí s Jess)
Sadla som si na gauč a Jess sedela oproti mňa.
,,Tak asi vieš o čom sa chcem s tebou rozprávať,však?"spýtala som sa a ona len prikívla.
,,Ako sa to stalo? Ako to všetko medzi vami začalo?"spýtala som sa a uprela na ňu svoj pohlad. Musela som to vedieť.
,,Neviem..proste vtedy keď si odišla tak sme si dali len pusu a tak nejak to už šlo. Nedávali sme to moc najavo lebo sme nechceli aby si sa to dozvedela."povedala.
,,Prečo by som to nemala vedieť? Harry je môj brat a ty moja najlepšia kamoška tak v čom je ten problem?"nechápala som.
,,Ja som ti to chcela povedať no Harry nie. Hovoril že to nieje nič podstatné a tak o tom vedieť nemusíš."povedala.
,,Toto nieje podla neho nič podstatné? Videla som vás ako si to tam rozdávate a on si myslí že to nieje nič čo by som mala vedieť?"prišlo mi to tak absurdné.
,,Ako som už povedala. Ja som ti to mala v pláne povedať no on nie."povedala.
,,Fajn...ale musíš mi teraz sľúbiť že ak sa dáte dokopy,rozídete sa alebo niečo čo sa vo vašom vzťahu stane tak mi to povieš. Lebo takto mám pocit akoby sme sa ani nepoznali alebo neboli najlepšie kamošky."povedala som úprimne a ona sa usmiala.
,,Sľubujem."povedala a tak sme sa objali.
Pohlad Rossa:
Som na pive spolu s Harrym. Musím z neho niečo dostať no zatiaľ som sa k tomu nejak nedostal.
,,Harry môžem jednu otázku?"spýtal som sa ho.
,,Práve si sa ma ju spýtal."zasmial sa.
,,Nebuď ako decko."zavrčal som a prevrátil nad jeho debilnosťou očami.
,,Fajn tak sa pýtaj."povedal.
,,Ako je to medzi tebou a Jess? A povedz pravdu a povedz všetko!"povedal som prísne a on sa zasmial.
,,Čakal som otázku tíkajúcu sa tejto témy."smial sa.
,,Tak odpovedz."
,,Fajn..no niesme tak úplne spolu ale máme sa radi a to celkom dosť. Uz dávnejšie sme sa spolu bozkávali no až teraz to došlo do štádia kedy sme spolu spali."povedal a u toho sa škeril ako debil.
,,Si chuj vieš to?"zasmial som sa.
,,Viem..ale o prvé miesto ešte stále bojujem s tebou."zasmiali sme sa na tom objala.
,,Ross nieje tamto ten Luke či ako sa volá?"ukázal na chalana s blond vlasmi a bohužial to naozaj Luke bol.
×××
Viem že som hovorila že časť bude už skôr no naozaj som na to nemala čas a ani chuť..v škole som bola už od štvrtka a bolo to niečo strašné. -_- ako asi všeci viete tak bývam v Nemecku a len niekolko mesiacov a tak ešte neviem tak dobre nemecky.No a tak v škole mám takého učitela 'Sprachpaten'či čo to je a tak som bola na hodine pri ňom. Nevedela som nejaké slovíčko a tak ten král si tam vytiahol nemecko-slovenský slovník a to jedno slovíčko hladal 10 minút :D :DKeď ho našiel tak nepovedal 'zvedavý' ale 'cvedavý' :D :D
No nemálo som sa nasmiala :D
Ale to nieje podstatné :D
Ak sa časť páčila dajte like a koment.
Mám vás rada!!❤❤❤
CZYTASZ
This is our time (Ross Lynch FF)
FanfictionLucy má 18 a spolu s bratom býva v L.A. Rodičia im zomreli tak sa o ňu Harry stará. Lucy má najlepšieho kamaráta Rossa a majú sa radi len ako kamoši. No čo ak sa Lucy do Rossa zamiluje? Čo ak ju on odmietne? A čo ak príde na to,že ich rodičia zomre...