*v médiach sú postavy...chýba tam Justin ale snáď viete ako vyzerá ;)
Pohlad Lucy:
Pozerala som sa na Lucasa a nemohla sa vynadívať. Ako môže byť niekto tak moc sexy? To sa ani nedá. Chalani sa o niečom rozprávali ale ja som ich nevnímala. Len som hypnotizovala Lucasove telo. Lucas sa na mňa a pozrel a jeho oči,tvár všetko naznačovala len jedno. Ja a ty...teraz! Vôbec by som sa tomu nebránila. Niesom žiadna štetka ale tiež mám svoje potreby. A navyše kto by odolal? Ja určite nie.Zrazu sa ozval Harry. ,,Sestrička môžeš ho láskavo prestať vyzliekať pohladom?"zavrčal. ,,Nie nemôžem."odvrkla som a vyplazila mu jazyk. Znova som sa šla pozrieť na Lucasa keď ma niekto prudko otočil naspäť. Pozrela som sa na dotyčnú osobu a koho nevidím? Ross! ,,Čo to bude tentokrát?"nadvyhla som obočie. ,,Nič nechcem..no vlastne áno."povedal a ja som sa si povzdychla. ,,A to je čo?"spýtala som sa zúfalo. ,,Môžeš sa láskavo prestať pozerať na toho kena?"zavrčal a ja som sa zasmiala. Žiarli! ,,Ty žiarliš?"začala som sa smiať ako nejaký psychopat. Nadvyhol obočie a tiež sa zasmial. ,,Ja a žiarliť? Prosím ťa nebuď smiešna."zasmial sa a ja som si povzdychla. ,,Vážne? Takže sa môžem vrátiť tpk Lucasovi? Vieš celkom sa mi páči a dlho som nemala sex takže..."chcela som ešte niečo povedať no to ma už niesol preč. Prehodil si ma cez rameno a išiel somnou za chalanmi. Kopala som a búchala ho do chrbta no on nič. Po chvíli mi to prišlo vtipné,tak som sa začala smiať. ,,Prečo sa smeješ?"spýtal sa Ross keď ma konečne položil na zem. ,,J-ja neviem. Ty proste žia-žiarliš."hovorila som cez smiech a držala sa za brucho. Len prekrútil očami a ruky skrížil na hrudi. ,,Dobre no možno mi trochu vadí že sa po ňom pozeráš ale to je všetko. Ale už sa prestaň smiať."zasmial sa aj on a ja som sa konečnw ukľudnila.
Postavila som sa na skate a začala robiť nejaké kúsky. Niektorý na mňa vykulili oči čo som dobre pochopila. Som blondína a tie nič nevedia. Vraj! Za to ja viem toho celkom dosť.
Skončila som s trikmi a sadla si za stôl kde sedeli chalani. ,,Stále si dobrá sestrička."pobúchal ma po pleci Harry. ,,Som proste talent."žmurkla som naňho. ,,Ale tiež veľký narcis."zasmial sa Chaz a ja som ho prebodla pohladom. ,,Nehovorím že to tak není."usmiala som sa naňho a v tom k nám prišiel Lucas. Usmiala som sa naňho a on na mňa. ,,Počuj Lucy môžeš na slovíčko?"spýtal sa a krásne sa na mňa usmial. Len som prikívla a vstala od stola.
Postavili sme sa kúsok od stola a Lucas začal. ,,Počuj Lucy fakt sa mi páčiš a tak ma napadlo že či by si nešla somnou na jednu plážovú párty ktorú robí môj kamoš. Kľudne priveď aj nejakú kamošku alebo hentých chalanov. Len príď ty."usmial sa a ja tiež. ,,Prídem veľmi rada. Kedy je?"spýtala som sa. ,,Tento piatok na tejto adrese."podal mi papierik s adresou a jeho číslom. Bolo tam jeho číslo a pritom napísané Call me maybe. Zasmiala som sa chcela mu ešte niečo povedať no už tam nebol.
Vrátila som sa späť k chalanom a sadla si. ,,Čo od teba chcel?"spýtal sa Ryan. ,,Len že tento piatok je nejaká oslava na pláži tak ma tam pozval. A dal mi jeho číslo."usmiala som sa ako slniečko. ,,A ty tam ideš?"spýtal sa Hazza a ja som prikívla. ,,A ja som ťa tam pustil?"spýtal sa a zamračil sa. ,,Harry ste pozvaní aj vy takže si myslím že pôjdeš. Koniec koncov ty si ten ktorý ma naučil chlastať."žmurkla som naňho a on zavrčal. ,,Áno...a tuto Justin ťa naučil ako sa mrdá."zavrčal na Justina a ja som sa začala smiať spolu s Justinom. No nikto iní sa nesmial? Čo sa im zase stalo? ,,Preboha chalani čo sa deje? No tak som spala s Justinom a čo!?"nadvyhla som jedno obočie a Chaz zavrčal. ,,My sme len na Hazzovej strane. Proste si myslíme že by si mala dať od takýchto vecí preč."povedal a ja som sa ironicky zasmiala. ,,Ale prosím ťa. To vy ste ma naučili byť takouto. A ak sa vám to nepáči tak máte smolu."zavrčala som a vstala od stola.
Nasadla som na skate a vyrazila k Jess. Zazvonila som a otvorila mi jej mama. ,,Ahoj Lucy. Jessica je horw vo svojej izbe."povedala a ja som prikívla. Vyšla som hore k Jess a zaklopala na dvere od jej izby. Viem že nezáša keď jej tam len tak niekto vtrhne. ,,Ďalej!"ozvala sa a ja som otvorila dvere. Ako náhle ma uvidela rozbehla sa ku mne a pevno ma objala. ,,Čo ty tu? Myslela som si že budeš s chalanmi."povedala a ja som si povzdychla. ,,Bola som s nimi ale strašne ma nasrali. Zase sa správali ako moji rodičia."povedala som a zúfalo sa zvalila na postel. ,,Len sa o teba boja a to je všetko."povedala a ja som sa ironicky zasmiala. ,,To určite. Nemusia sa o mňa vôbec báť...viem sa o seba postarať aj sama."zavrčala som a počula som ako sa Jess zasmiala. ,,No už to neriešme. Počuj máš niečo na piatok?"spýtala som a ona zakrútila hlavou akože nie. ,,Boli sme v skateparku a tam som stretla vážne sexy chalana. Volal sa Lucas a pozval ma v piatok na párty. Je na pláži a povedal že si môžem priviesť koho chcem."povedala som a znova si predstavila Lucasa. Aw. ,,Kľudne pôjdem. Aj tak by som sa doma len nudila."pokrčila plecami a ja som ju šťastím objala.
Ešte sme chvíľu kecali a potom som šla už domov. Chalani sa ešte nevrátila tak som to využila. Zavrela som sa v izbe a pustila si pesničky. Napustila si vaňu a vošla do nej. Milujem to. Keby som mohla tak budem bývať vo vani alebo posteli. Moje dve obľúbené miesta.
Bola som tam asi pol hodinu a nakoniec som konečne vyliezla. Harry ešte neprišiel tak som sa prezliekla do pyžama a šla si spraviť niečo jesť. V chladničke som našla jeden jogurt tak som si ho vzala. Zajtra musím navariť. Spomenula som si keď sa tak pozerám na prázdne hrnce v poličke. Aj nakúpiť. Napísala som si to na papierik a zavesila ho na chladničku. Tento týždeň bude skvelý. Nejdem do školy pretože maturanti sú dva týždne doma. Bohužial už len týždeň takže v pondelok zase do školy. No super!
Počula som ako sa otvorili dvere a v nich sa objavil Harry. Prešla som okolo neho akoby tam ani nebol a šla do svojej izby. Lahla som si na postel a dala slúchatka. Pocítila som jemný vánok tak som sa pozrela na dvere. Stál v nich Harry a pozeral sa na mňa. Vytiahla som si slúchatka a položila ich na stolík pri posteli. ,,Čo tu chceš!?"spýtala som sa pomerne drzo. ,,Odpusť si ten tón okej? Prečo si odtiaľ len tak odišla?"spýtal sa. ,,Nebolo to len tak...už sa mi tam byť nechcelo to je jedna vec. A druhá je že ste do mňa zase začali hubovať a mne sa to nechcelo počúvať."povedala som a pozrela sa naňho. ,,Vieš že sme to tak nemysleli. Len sa o teba bojíme a chceme s teba správne dievča."povedal a ja som vykulila oči. ,,Vážne si myslíš že mi môžeš riadiť život? Je to môj život a budem si v ňom robiť čo chcem. Je mi jedno či sa vám to bude páčiť alebo nie."povedala som drzo a odvrátila od neho zrak. ,,Nechcem tu nič dovolovať a ani zakazovať. Chcem len aby s teba v živote niečo bolo a aby si sa mala dobre. Chcem pre teba len to najlepšie a ty to vieš."povedal a ja som sa postavila a objala ho. ,,Ja viem Hazza."povedala som mu do hrude. ,,Všetko ok?"spýtal sa a ja som prikívla.
Lahli sme si do mojej posteli a v jeho náručí som zaspala.
----------------------------------------
♦2.časť je tu. :)
♦Koment/vote?
♦Časti budem pridávať v pondelok,stredu a sobotu :*
ESTÁS LEYENDO
This is our time (Ross Lynch FF)
FanficLucy má 18 a spolu s bratom býva v L.A. Rodičia im zomreli tak sa o ňu Harry stará. Lucy má najlepšieho kamaráta Rossa a majú sa radi len ako kamoši. No čo ak sa Lucy do Rossa zamiluje? Čo ak ju on odmietne? A čo ak príde na to,že ich rodičia zomre...