Pov. Jack:
Už je to dlho, čo sa to stalo. Stále si to vyčítam. Vyčítame. Určite nás teraz nenávidí, nech už skončila kdekoľvek. Ale nám sa darí. Najhoršie na tom je Brandon - jej brat. Je akoby bez duše. Nikdy sa neusmieva a ledva rozpráva. Verejnosť si myslí, že je nemý, pretože sa rozpráva len s nami a to iba doma.
Je to proste ťažké, ale museli sme sa posunúť ďalej. Museli sme ďalej žiť. Viem, že to znie hrozne, ale je to pravda. Ja som sa z toho spamätával dlho. Preboha, veď som ju miloval! Ale musel som ísť ďalej. Ja som to riešil alkoholom a ženami, Brandon sa uzavrel a Jason, ktorý bol jej najlepší sa s tým proste zmieril. Verí, že - aj keď sme ju obetovali - sa má dobre. A to ho upokojuje. Neviem, čo by robil, keby nemal túto nádej.
Po ťažkom koncerte, som si (s pivom v ruke) sadol na sedačku a uvažoval. Čo by sa stalo, keby to neurobíme? Čo by bolo? Boli by sme spolu? Boli by sme hviezdy? Čo by bolo keby...
Všade je tma. Nič nepočujem a nič nevidím. Kde to som?
,,Už čoskoro." ten hlas.
,,Amy?"
,,Čoskoro sa uvidíme."
,,Amy? Čo tým myslíš?" bol som zmätený. Nechápal som tomu. Prečo by sme sa mali čoskoro vidieť? Veď je mŕtva!
,,Mŕtva určite nie som. Ak áno, nemohla by som urobiť toto." povedala a náhle som ucítil silnú bolesť na bruchu.
Chytil som si ho rukami a zacítil teplú krv. Moju krv. Čo sa to deje?
,,Ak by som bola mŕtva, nemohla by som-" prerušil ju iný hlas. Nikdy som ho nepočul.
,,Mel, to stačí." Mel? Prečo ju tak oslovil? Znel jemne, ale bolo tam počuť, že len ku nej.
,,Dobre. Ale pamätaj, čoskoro sa uvidíme."
Prudko som sa posadil. Čo to bolo za sen? Náhle som ucítil bolesť na bruchu. Pozrel som sa tam a videl, ako mi tričko pomaly nasiakáva krvou. Čo to kurva?
Rýchlo som bežal do kúpeľne, kde som si vyzliekol tričko. Uvidel som ranu tvorenú piatimi rezmi. Akoby ma poškrabalo zviera svojimi pazúrmi. Ale ako? Veď som sedel na gauči!
YOU ARE READING
Girl, which they left behind (DOKONČENÉ)
FantasyBoy-band, ktorý pozná celý svet. Krásny, populárny, bohatý. Nikto však nevie, čo urobili aby toto všetko mali. Ona však áno. Tá, ktorá po nich zostala. Tá obeť, ktorú museli priniesť. Tá, ktorá si ide po pomstu až z pekla.