•BELA•

1.8K 61 15
                                    

Merhaba... İlk hikayem. İnşallah beğenirsiniz.Eğer yazım yalnışları varsa şimdiden özür diliyorum.Burdan arkadaşlarıma çok teşekkür ederim.Multimedya; Merve ve Enes... Keyifli okumalar.^~^

MERVE'DEN;

Artık liseye geçebilmiştim. Evet 9. Sınıfa... biliyorum ne dediğinizi ama ben çömez değilim. Öyle miyim yoksa? Hayır değilim. Tamam sustum.

Şu orta okuldan kurtuldum sonunda. Ama çok korkuyorum. Yeni ortam, yeni arkadaşlar... Belki de hiç arkadaşım olmaz. Çünkü ben kimseyle öyle hemen arkadaş olamam. Alışamam yani... Neyse yarın okulun ilk günü ve saat 03:30. Bence yatmalıyım...

'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'

"Merveee, kızım hadi kalk geç kalıyorsun!" diye bir ses duydum sanki. Bence duymadım. Geri yatmalıyım diye düşünürken, yüzümde soğuk bir ıslaklık hissettim.

Annem ve kendince yöntemleri..."Anneeee" diye bağırdım. "Efendim?" dedi. "Mucit olmalısın. Suyun kaldırma kuvvetini buldun." dedim.

Çok komiğim yaaa. Yere oturup gülmeye başladım. Kafamı kaldırıp anneme baktığımda 'Bu kızı kesinlikle doktora götürmeliyiz.' der gibi bakıyordu.

Evet bakışlara anlam yüklemek benim ilk ve son işim galiba...
Annem hızlanmam için başımda bekliyordu. Bugün sivil gitmeyi düşünüyorum. Belki ilk hafta belki ilk ay...

Neyse sonunda hazırlanabilmiştim. Altıma dar sarı bir pantolon, üstümede arasında kırmızı çiçekleri olan salaş bir tişört giydim. Evet ben dişi aslanım. Hihaha...

Tişörtüm beyaz olduğu için beyaz konverslerimi de giyip çantamı almak için aşağıya indim. Ve ne göreyim!!!

Çaki ağzında çantamla dolaşıyordu. (bu arada Çaki benim köpeğim.) Hemen çantamı kurtarmalıydım. Bir süperwomen olarak Çaki'nin üstüne atladım ve çantamı aldım.

Iyyyyk. Çantamdaki salyalar almış başını gidiyordu. O çantamı hemen banyoya atıp., bordomsu birşey olan diğer çantamı aldım ve evden çıktım.

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Beni annem bırakacaktı. Ne kadar çabaladıysam çabalayayım beni kendisinin bırakacağını söyleyip konuyu kapatmıştı.

Yaaa, tam çömez oldum yaaa... 'Bari kapının önünde bırakmasa da rezil olmasam.' derken, annem neredeyse okulun içine girecekti.

Herkes bu tarafa bakıyordu. Al işte. Ne kadar şom ağızlıyım. Rezil oldum. Utana utana arabadan indim. Aralarında kıkırdayan iki mal kız gördüm.

Yok walla kaşınıyorlar. Ağızlarına çakıcam iki tane, oh olacak yani...

Kimseyi takmamaya çalışarak içeri girdim. Müdürün odası neredeydi acaba? Lanet olsun bu ne biçim bir okul, labirent gibi?

Bir dakika !Burası neresi ya? Burada adam öldürüyorlar mıdır? Burası çok korkunç! Böyle dört köşeli...Zindan gibi.

Ben daha ileri gidecekken, Allaaah! Biri belimden tutup geriye doğru çekmeye başladı. Bir an altıma yapıyorum sandım. Bağırmaya başladım.

"Kimsin ya sen ? Pislik... Bırak beni. İmdaatt!" dedim ve birden kendimi yerde buldum. Hayvan böyle mi bırakılır? Hemen ayağa kalkıp arkamı döndüm. Gerizekalı çocuk. Mal gibi bakıyordu.

Tam ağzımı açtım, laf sayacakken, lafları ağzıma tıkadı. "Bana bak küçük hanım, bir daha seni buralarda görmeyeyim yoksa..."dedi ve sustu.

Hayırdır SanaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin