OKUR SAYISI ARTTIKÇA BEN O KADAR MUTLU OLUYORUM Kİ, ANLATAMAM SİZE.. SİZİN VOTELERİNİZ YORUMLARINIZ VE DÜŞÜNCELERİNİZ BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ... KEYİFLİ OKUMALAR.^^
/////
Offf iki saattir burada bekliyorum ne yapıyobu kiz yaa biraz daha gelmezse sinifa giricem valla ayaklarim yoruldu.Hee sonunda ufukta görüldü bizim kiz. ''Nerdesin sen?'' dedim ama sinirliydi galiba ne oldu ki."Birşey mi oldu Şevval"dedim bana dönerek "içeride anlatiyim hepinize tek tek anlatmak istemiyorum."dedi.İçeri girdik.Hoca bize dönüp ,
"Çok merak ettim Mervecim nasil oldun?" dedi. Mervecimm? Oooo hocalar boyle hemen kaniyorlarsa ben bu taktikle yürürüm. Hatta kosarim hatta cirit atarim tamam yaparim iste bir şeyler. Hocaya yüzümü burusturarak "Şimdi daha iyiyim hocam"dedim.
O da "hadi geç sirana yorulma" dedi.Vayy vayy vayy.Hocasının güzel akilli, tatli,bir tanecik öğrencisi. O tabiki ben oluyorum.Neyse yerimize geçtik ve Şevval anlatmaya başladı. Vay be tam bi film gibi.Şu çocuğu merak ettim. Çocuğa karsi tipsiz demis ama çocuk iyimis yani öyle söyledi.Neyse sonunda zil caldi. Yalnız matematik 2 dersti.Biz lavaboya 1.derste gitmiştik 2. Dersin sonunda gelmiştik.
Yani 1. Derste gidince tabii arada teneffüste var 2. Derste var birde onun sonu varya, işte o sonda ,biz devreye girmiştik.Sizce sacmalamalımıyım yoksa sacmalamamalımıyım ??? Sacçmalamamamammamamalımıymıyım? Acaba ben mal mıyım? Hayir değilim...
Simdi ciddi mod:on... Herkes ayrı alemde takiliyodu.. Bende bunu firsat bilip kantine koştum. Herkese çaklıt alıcaktım. Çünkü ANCA böyle düzelirlerdi. Benim muhteşem üclüm gibi (jelibon , çaklıt, cips )... Hepsine çaklıt aldım ve sinifa cikarken Enesi gördüm.. Beni görmesin diye hemen arkamı döndüm. Yanımdan geçer gider diye düşünüyorum ama tabiki duşüncemde yanildim... İç sesim beni hep arkamdan pıçahlıyo zaten,.. Nalet şey... Bikerede doğru çık abi yhaaa..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayırdır Sana
HumorYeni başladığı lise hayatında rastladığı bela bir çocuk ... ve bu bela çocuk Enesle birlikte Mervenin başına açtığı belalar... Tabiki tatlı arkadaşları ve dopdolu maceralarını da unutmayalım... Eğer macera istiyorsanız tavsiye ederim.^-^ Keyifli...