Keyifli okumalar^^
Ayyy, ne kadar rahatladım anlatamam. Ohaaaa, derse çoktan girmişler bile.Sınıfa girer girmez, "Nerdesin sen ya? Çok merak ettik.."dedi Hilal.Bu kızı çok seviyorum yaa neden bilmiyorum ama gerçekten çok canayakın biri.Argadaş(Arkadas yani).Tabikiii hoca gecikmeden beni sorguya çekti.
Nerdeydin? Niye geç kaldın? Bidaha olmasın!!Geç kağıdı al gel.Zikkimin dibi! Allahım ya.... "Tamam hocam hemen alıp geliyorum."
Ayyy.Dış sesime burdan sesleniyorum. Sıkıyorsa iç sesime uy.Hadii! Yemiyor dimii? Zar zor bi geç kağıdı alıp içeri girdim.Hocaya verdim kağıdı..Al bunu... neyse, kufur yok.Çok ayıp!
Sonunda yerime oturabildim.Ohh be.Bu arada kızlar bana soru dolu gözlerle bakıyor.Bende onlardan kaçmak için ders dinliyorum.Evet, yanlış duymadınız ders dinliyorum.Yağmurdan kaçarken doluya tutulanlardanim.Zil çaldı.
Veeeee mutlu sonn! Tabikii cikolataaaa.Ben cikolatalara saldırırken kızlar anlatmam için süre vermişlerdi.Bende"Bak sizinkileride yerim." diye tehdit ettim.
Onlarda hemen "Tamam.Ye ama, sonra hemen anlatacaksın."dediler.Işte cikolata gücü aşkına!! Cikolatalarimizi bitirdik ve ben anlatmaya başladım
Ben:"çikolata almaya gidiyordum. Enesi gördüm.Arkamı döndüm beni farketmesin diye, ama farketti.Kolumdan tutup Buragin yanına götürdü..."
Şevval:"Burak kim yaa..! Bak böyle anlatıyorsun. Ben çok merak ediyorum."
Hilal:"Evet yaa. Goster bize kim olduğunu."
Ben:"Tamam gösteririm."
Ebru:"Inşallah bi gün umut ediyoruz."(veee burda hepsi güldü, bide beni ezikliyorlar)
Ben:"Neyse! konumuza dönelim.Sonra bana verilecek ceza vardiya.. "
Ebrar:"Evet vardı."
Ben:"Işte o cezayı Burak vericekmis.Enes öyle söylemiş.Batak mıdır nedir? Iste oraya götürdüler beni.Sonra burak seni dovuyormusum gibi yapicam, sende bagiracaksin,sadece Enes seni dövdüğümü zannedecek dedi."
Şevval:"Vayy be, tam bi kahramanmis...
Hilal:"Eee sonra noldu!? "
Ben:"Burak ses çıkarmak için duvarlara falan vuruyordu bende bağırıyordum.Birden kapı açıldı ve Enes Buraga yumruk attı."
Ebru:"Ohaa! Niye? O istememismiydi? "
Hilal:"Burakla Enes yakın arkadaş değil miydi? "
Ben:"Niye vurdu bende bilmiyorum.Hem çok yakın arkadaşlar yani ben öyle biliyorum."
Şevval:"Sonra noldu? Anlat bak catliycam... "
Ben:"Tamam.Sakin olun! Heyecana gerek yok."
Neyse sonra Buraga"Yeter"falan dedi.Bana dönüp "iyi misin? "Dedi.Bende gıcık olsun, iyice korksun diye bayılma numarası yaptım.
Hilal:"Naptin naptin?"
Ebrar:"Niye bayılıyorsun kızım? "
Şevval:"Gerçekten mi bayilmis?"
Ben:"Hayır ya.Numaradan bayıldım.Sonra Enes çok korktu.Beni kucağına aldı.Buraga ambulansı ara falan dedi...
Ebru:"kucak? "
Şevval:"Namıssız! :D (burda hepsi gülüyor, ben yine mal gibi bakıyorum)"
Ben:"Yaa ama dalga gecicekseniz anlatmıyorum."
Hilal:"Tamam ya anlat! "
Ebrar:"Hadi! "
Ebru:"Merve, sen bizim herseyimizsin!"
Hilal:"Evet hadi! "
Ben:"Tamam.Beni çok sevdiğinizi biliyordum."
Ebru:"Bunların hepsi anlatana kadar, alışma yani. :D"
Ben:"Aşk olsun ama :D"
Ebrar:"olmuş olmuş."
Ben:"nolmus? "
Ebrar:"Boşver, anlat sen."
Ben:"Tamam.Neyse işte ben ambulansı duyunca hemen ayilmis gibi yaptım.Sonra burak, vurmadı sonuçta şaşırmış bayilmama" iyi misin? Niye bayıldın? Falan dedi."
Şevval:"Düşünceli çocuk..."
Ben:" :D :D.Bende Buraga"iiyim sadece gözüm karardı birden Burakcim."
Ebrar:"Burakcım?"
Ben:"Heh Eneste aynı bu tepkiyi verdi.Ama daha sertini.Ben Burakcigimi lafın gelişi söyledim.Oda bana"Burakcim?? Diye sordu." Bende"Burakcim" dedim bastırarak...
Ebru:"O ne dedi? "
Ben:"Senin burakcıgının içine sicarim"dedi.Sonra sinirle gitti.Hiçbirşey anlamadım.Dengesiz! Abuk sabuk yerlerde sinirleniyor ya... "
Hilal:"Merve kes! Mal mısın sen? "
Ebru:"Ne abuk sabuk yeri yaa"
Şevval:"Inanmıyorum sana.Gerçekten bravo... "
Ben:"Bişey oluyor da ben mi kaçırıyorum yaa... derken Eda araya girdi.Bu arada Eda gıcık sinsi gerizekalinin teki.."
+Merve gel bi!
-Gelmiyorum.
+Sana gel dedim.
-Bende sana gelmiyorum dedim.
+Bana bak kızım senin o ağzını yirtarim.Bu lafın üstüne ben boş dururmuyum?Hayır durmam.Kızın üstüne atladım.Saçını tuttum.Nasi cektiysem artık elim saç doldu.Neyse kızlarda kavgaya dahil oldular.Onlarda Edaya gıcık oluyorlar.
Ve sonunda bizi ayıran Despot Nuri oldu.Tarih öğretmeni.Off ya sanssizligin bu kadarı.O kadar hoca var.Bizi gören bu oluyor.Tabikii zaman kaybetmeden bizi müdürün odasına
Yorum ve votelerinizi bekliyorum^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayırdır Sana
HumorYeni başladığı lise hayatında rastladığı bela bir çocuk ... ve bu bela çocuk Enesle birlikte Mervenin başına açtığı belalar... Tabiki tatlı arkadaşları ve dopdolu maceralarını da unutmayalım... Eğer macera istiyorsanız tavsiye ederim.^-^ Keyifli...