UYKUCU TATLI ŞEY:)

374 27 4
                                    

Enesten;

Mervenin söyledikleri sinirimi bozmuştu. Önğme gelen ilk çocuğa sataştım. Bi iki vurdum, ama olmadı. Bir anlamı yoktu, sinirim geçmiyordu.

Onun karşısında cevap verememem, beni daha da deli ediyordu. O bana bir sürü laf sayıyordu ama ben ağzımı açıp tek bi söz söyleyemiyordum. Sebebi yok!
Sakinleşmek için batağa gittim. Sinirden ağıttım ortalığı.. Sakinleşincede geri ben topladım sağı solu mk. Son bir kaç gündür iyice aptallaştım zaten. Kendime yabancı geliyorum.

/////////////////////

Buraktan nesaj;

+ Sakinleştiysen gel artık! İşimiz bitti. Hepimiz çok yorulduk..

- Napıyım yorulduysanız, iyi olmuş!

+ Kes artistliği de gel şuraya! Senin tribin bana sökmez oğlum. Kardeşinim ben senin. Neyse Merve uyuyakaldı. Eve götürmemiz lazım. Gelmezsen yusuf götürcekmiş..

- O dayağa doyamadı galiba?! Bekle geliyorum!

Diye mesaj attım ve hemen yanlarına gittim. Merve başını yusufun omzuna koymuş uyuyordu. Bu manzarayı görünce deliye döndüm. Hemen Merveyi kucağıma aldım ve Yusuftan uzaklaştırdım.

"Bi daha ona yaklaşırsan seni yaşatmam!!" demeyi de ihmal etmedim tabiki. Neyse Merveyi yavaşça arabama koydum.çok güzel uyuyordu. Sessizce kapısını kapattım... Bi dakka ben evlerinin nerede olduğunu bilmiyorumki...

+ Ebrar?

- Efendim abi?

+ Gel bi buraya, Mervelerin evinşn nerde olduğunu biliyor musun?

- Evet.

+ Çabuk atla o zaman.

Ebrar gidip abnesiyle konuşup herşeyi anlattı. Sonra beni çağırdı. Bende Merveyi kucağıma aldım tam götürecekken sayıklamaya başladı.

"Hayır!... İstemiyorum... Bırak beni... Nolur bırak... ben sana bişey yapmadım..." Kabus görüyor.
Kim lan bu piç!!? Onu uyandırmalıydım. " Merve? Merve hadi, uyan, kabus görüyosun." dedim.

Korkuyla gözlerini açtı. Beni görünce bir an rahatladı. Birden boynuma sarıldı. "E..Enes b..ben ço..çok k..korktum." "Şşşşt, tamam geçti. Sadece bi kabustu güzelim. Hem bak, ben varım yanında.." dedim sarılarak.

Sonra birden beni itti ve bağırmaya başladı. Bende ne eksik diyodum mk. "Ben niye senin arabandayım? Nereye götürüyosun beni? Pislik herif?!" dedi ve etrafına baktı. Evinin önünde olduğumuzu görünce sustu.

+ Yorgunluktan uyuyakalmışsın, bende seni insanlık yapıp evine getirdim!

- İnsanlık?!

+ Evet!

- Sen?

+ Evet Merve! Çok pardon 'Küçük Merve'!

- Bana 'Küçük Merve' deme! Ayrıca "sen ve insanlık"... Sence de şaşırmam normal değil mi?

+ Şuan boş boş konuşuyosun. Bunu uyku sersemi olmana veriyorum. Şimdi içeri gir! Üşüteceksin!

- He he Enes. Ben seni çok anladım.

Dedi ve paytak paytak evine girdi. Gerçekten, esnemekten hiç bişey anlamamıştı. Uykudan uyanıca nasıl olduğunu da gördük. Olduğundan çok ama çok daha tatlı...

/////////////////////

Merveden;

Uyandığımda saat gece 1' di. O kadar uyumama rağmen kendimi çok yorgun hissediyorum. Yatağım pencerenin yanında ya hani... heh.. bende bu yüzden dışarıyı izlemeye karar verdim. (Yanlız her yer karanlık)Bi motor sesi duydum sankiğğğ!

Kim bilir hangi çocuk bu saatlere kadar annesini meraktan öldürmüşte, umrunda değildir.Oysa ki ben öyle şeyler hiiiiç yapmam(!) Kulağıma kulaklıklarımı taktım. Ve bana ninni gibi gelen en slow şarkımı açtım. Şimdi uyuyabilirim...

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

"Merveeeeğğğğ! Kalk hadi kızım, konuşmamız lazım." dedi annem. Uyanıktım ama uyuma numarası yapıyodum. 'Bu saattte sen sası uyanıyosun?' diye sorarsanız da, dün 5' ten beri uyuyorum. Bi zahmet uyanıyım dimi?

+Merveee!

- Efendim annecim? Meleğim! Sultanım! Dünyanın en tatliş annesi?

+ Boşuna yağ yakma! Kurtulamazsın benden. Dün niye kavga ettin? Arkadaşın bişeyler anlattı ama ben senden de duymak istiyorum.

- Neler anlattı mesela, Canımcım? Ha?

+ Mervee! Sinirleniyorum!!!

- Tamam, sen sinirlenme. Ben şöyle güzel bi banyo yapıyorum. Sonra güzel bi kahvaltı.......

+ Hemen şimdi anlatıyosun!

- Tamam yaa. Şimdi, Eda diye bi kız var okulda. Çok gıcık, sinirlerimi bozuyo. Bana 'seni yırtarım' diyince bende dayanamadım. Özür dilerim.

+ Kim bu Eda? Hangi sınıfta? Hep mi kavga ediyosunuz?

- Bizim sınıfta.. Kavgayı sorarsan daaa... yani, gibi, sanki..

+ Tamam anladım. Hep kavga ediyosunuz.

- Evet, ama ben halledicem.

+ Hayır! Ben bugün hallediyorum bile.

- Nee? Napcaksın annee?

+ Başka bi okula gidebilirsiniz mesela küçük hanım!?

- Hayır! Olmaz yaa! Niye ki? Off anne saçmalama! Ben zaten zar zor alıştım. Nolur yapma bunu bana..

+ Hazırlan okula gidiyoruz, kaydını aldırıcaz.

- Ama anneee.....

+ Sana HAZIRLAN dedim!

dedi ve kapıyı çarpıp çıktı. Offf yaa. Napıcam ben şimdi...

Uzun zaman oldu biliyorum ama benim de kendime göre sorumlarım var anlayışla karşılayacapınızı düşünüyorum. Ve vote ve yorum sayılarının hak ettiğim sayıda olmadığını düşünüyorum.:( Yeni bölüm için;

+20 vote :) Teşekkürler




Hayırdır SanaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin