Alarmın kulak tırmalayıcı sesiyle uyandım.Şimdiden Nuriye Anne'nin beninarince uyandırmasını özledim.Göz kapaklarımı yavaşça açtım,vücudum hâlâ kalkmamak için direniyordu.Bir süre tavanı izledikten sonra eve, yakın bir zamanda badana yaptırmayı aklımın bir köşesine yazdım.Sonunda kendimi zorlayarak da olsa kalkabildim.Yetişmem gereken bir otobüs ve beni bekleyen yeni bir okul vardı.Artık hızlanmam gerekiyordu.Elimi ve yüzümü yıkadım.Akşam hazırladığım giysileri tekrardan gözden geçirip giydim.Fazla oyalanmamaya çalışarak banyoya saçımı taramaya gittim.Saçımı basit bir at kuyruğu yaptım.Makyaj yapmadım çünkü hoşlanmıyorum.Çantamı kontrol ettim ve sonunda ayakkabılarımı giydim.Kapıyı sıkı bir şekilde kapattıktan sonra asansöre bindim.Apartmandan dışarı çıktım.Otobüs durağına giderken 2.el telefonumu elime aldım.En yakın otobüsün saatlerini kontrol ettim.Saatlerde bir değişiklik yoktu.Durağa 15 dakika yürüdükten sonra vardım.Otobüs tam saatinde geldi.Otobüs kalabalık değildi,bu yüzden boş bir yere oturdum.Yaklaşık yarım saatte yeni kolejime varmıştım.
Kolejin önünde indim ve kolejin büyüklüğüne inanamadım.Büyük harflerle "GEÇKİN KOLEJİ" yazıyordu.Okulun güzelliğinden kendimi alıp yürümeye başladım.Okula girdiğimde güvenlikçi kadın beni durdurdu ve :
+Kimsiniz küçük hanım, dedi.
Etrafıma bakındım ama kimseyi göremedim, galiba bana seslenmişti.
-Pardon bana mı seslendiniz?
+Evet küçük hanım.Bana küçük hanım deme cesasaretini nereden buluyordu?Benden büyük olmasaydı 5 yıllık tekvando kariyerimle ona ağzının payını verirdim.
-Yeni nakil öğrenciyim.
+Müdürden sınıfını öğrenebilirsin.Zaten öyle yapacaktım.Kadının yanından geçip okul binasına girdim.İçerisi çok aydınlıktı.Etraftaki ışıklar gözümğ alıyordu.Aşağıya bakarak yürümeye devam ettim.Bir anda sarıya çalan kahverengi saçlı, hayatımda gördüğüm en derin bakışlara sahip, yeşil gözlü çocukla çarpıştım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bela Mıknatısları
ChickLitKüçük kız ağlıyordu. Rahatsız edici ambulans sesleri ve çığlıklar küçük kızın kulağını tırmalıyordu. Bi' kaza olmuştu ve çarpan araç çoktan uzaklaşmıştı. Araba ne kadar uzaklaşsa da küçük kız plakayı asla unutmayacaktı:"34 KG 1487".