Kinoko kingdom, jakże piękny kraj. Jest on dzisiejszym celem podróży pewnego uciekiniera. Jednak on nie chcę się ukryć w tym kraju, chciał tylko spotkać jedyną osobę na której mu zależy. Jedyną osobę która nie odwróciła się od niego, nie stała się jego wrogiem.
Dream wiedział gdzie znajdzie osobę, której szuka. Bez problemu przeszedł przez granice państwa. Zaczął rozglądać się na około, kiedy w końcu go zauważył. Podszedł do niego powoli cały czas rozglądając się naokoło. Brunet obrócił się w najmniej oczekiwanym momencie, a jego wzrok był skierowany wprost w Dreama. -Dream? - zapytał i odsunął się lekko do tyłu. Blondyna lekko zasmucił ten gest, sądził że chłopak przywita go z uśmiechem na twarzy. -Georgie to ja - Dream podszedł do niego jeszcze bliżej.- Dream nie jesteś tu mile widziany, jeżeli nie wiesz. - odwrócił głowę w bok i popatrzył na zachodzące słońce. Blondyn nie wiedział co może zrobić, aby zostać przy chłopaku. Jedyne co przyszło mu do głowy to ściągnięcie swojej maski z twarzy. Wyglądał strasznie, wielkie szramy na twarzy, worki pod oczami oraz łzy w oczach. George zdziwił się, nigdy nie widział żeby Dream płakał. Chłopak powoli podszedł jeszcze raz do bruneta. - Nie możesz mnie zostawić, nie ty. - zapłakał cicho i lekko przytulił George. Brunet miał miękkie serce, nie był w stanie odesłać go. On sam bardzo za nim tęsknił, ale starał się tego nie okazywać. Zabrał chłopaka ze sobą kazał mu się położyć na łóżku i iść spać. Cały czas siedział blisko chłopaka, gdy zauważy że blondyn zasnął chciał iść sprawdzić czy mają schowane jakiś mikstury leczenia. Jednak gdy tylko wstał został złapany za rękę. -Nie zostawiaj mnie. - chłopak wyglądał na przerażonego co nieco zmartwiło George'a.- Spokojnie idę tylko coś sprawdzić, za chwilę przyjdę. - chciał iść dalej, ale Dream nie puszczał jego ręki. Brunet postanowił usiąść obok niego i lekko go przytulić.- Nie możesz mnie zostawić.- blondyn powiedział cichym głosem i przytulił chłopaka. - Nie zostawię.
//Inspo z jakieś animacji z tiktoka. Niestety nie mogę go tutaj wrzucić ale macie nazwe autora/autorki greeb.grub
Mam nadzieje, że Dream z traumą się spodoba.
Słów:346
~lay!
CZYTASZ
One-shoty z DreamSMP, bo czemu nie?
FanfictionPo prostu one-shoty, jakieś pseudo poezje mojego autorstwa „" wszystkie inspiracje zawsze w mediach pod danym rozdziałem