remorse (Tommy & Dream)

158 14 1
                                    

Ogromne więzienie stało na krańcach miasta L'manburg, była to jedna z największych budowli na serwerze, mimo tego że była zamknięta w nim tylko jedna osoba. Mało osób tam przychodziło, ale właśnie teraz szedł tam młody chłopak. Blondyn przeszedł wszystkie środki bezpieczeństwa i aktualnie jechał po platformie z kamienia nad jeziorem lawy. Z daleka widział już postać ubraną w pomarańczowe ciuchy. Starszy blondyn zdawał się nie zauważyć obecności Tommy'iego. Dream trzymał w dłoniach zegar i przesuwał wskazówki. 

-Hej - powiedział Tommy, na co drugi chłopak zwrócił na niego uwagę.

-Dzień dobry? - powiedział i wrócił do kręcenia wskazówkami zagara

-Przepraszam?(*1) - powiedział młodszy chłopak, podszedł do Dreama i zabrał mu zegar.

-Mój zegar. - powiedział smutnym głosem i spojrzał na Tommy'iego.

-Powiedz mi jak się czujesz Dream. - chłopak zignorował wcześniejszą wypowiedź chłopaka i dalej trzymał zegar w dłoni.

-Smutno - odpowiedział i odwrócił wzrok w stronę obsydianowej ściany

-Czemu? - zapytał lekko prześmiewczo, jednak niewinnym głosem.

-Bo straciłem moich przyjaciół i wszystkie moje rzeczy i mój server i ciebie.. - Dream popatrzył na chłopaka przed sobą ze skruchą. - Tommy przepraszam.

-Na prawdę? - zapytał lekko zdumiony chłopak. 

-Przepraszam-

-Za co? - 

- Za wszystko co Ci zrobiłem - odpowiedział i podszedł lekko do chłopaka. Ten jednak od razu odsunął się do tyłu.

-Na prawdę? - spytał spokojnym głosem. Idą tutaj chciał szydzić z Dreama, a teraz cała złość z niego wyparowała i zaczął mu lekko współczuć.

-Tak... - powiedział i odsunął się do tyłu. Oboje usłyszeli krzyk Sama.

-Papa Dream! - krzyknął chłopak i poszedł w stronę wyjścia z celi.

-Do widzenia Tommy. - powiedział cicho i dużo mniej energicznym głosem niż młodszy chłopak.


(*1) - Tommy tam mówi "excuse me", nie ma za bardzo polskiego odpowiednika w takim kontekście.

// Witam jak się podoba Dream, który odczuwa poczucie winy?

Inspirowałem się dźwiękiem z loru, którego niestety nie mam jak tutaj dać. Może parę osób kojarzy. Większość dialogu jest dosłownym tłumaczeniem tego co obie postacie mówiły na streamie.

One-shoty z DreamSMP, bo czemu nie?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz