7

55 6 1
                                    


9:00 p.m
(˘・_・˘)

Hannah pov

Bila jimin cakap yang aku nangis sebab nugget aku kena curi tu,

Sumpah aku pelik...beruk Dua ekor tu dah melampau tu.

BERUK KAU TUNGGU AKU DATANG!!

Jimin tengok je aku dengan mata terkejut dia.

"Umm a-ah nugget saya kena curi tapi saya dah okay lagi pun tk salah kan kongsi rezeki dengan haiwan" bebel pulak aku sambil senyum pandang bulan.

~

Jimin pov

Bila Hannah senyum tu aku rasa muka aku panas.

Aku sentuh lah pipi aku sebab nk rasa panas ke tak.

YAHH JIMIN ASAL MUKA KAU PANAS NI!!

KAU KENA KUAT.

'YA ALLAH kau kuat kan lah hamba mu ini sesungguhnya hambamu tidak tahan' berdoa aku dalam hati.

"N-nah saya ada b-bawak balik nug-get dari surau tadi" aku teragak-agak sambil hulur kan nugget yang aku bawak.

~

Hannah pov

ASAL JIMIN GAGAP PULAK NI!

UMI IMAN DANI DAH GUGUR!

JIMIN BUAT ☜ (↼_↼)

Aku terkejut sebab dia bawak nugget tu.

"T-terima kasih "aku amik sambil mengukir senyuman.

And guess what dia terus pandang tepi sebab nk cover muka dia.

' ishh jangan lah buat aku malu...aku ni dah nk terbakar ni,jangan sampai aku cubit pipi tu kang sebab geram ' aku mengomel dalam diam.

And tetiba kat sini sunyi sepi sebab,

DUA DUA DAH MALU!!

20 minutes later

"Cantik kan bulan malam ni "aku buat keputusan nk bercakap kalau tak sampai esok pun tk habis.

" Aah cantik, Sama macam awak " kali ni dia senyum lepastu dia wink kat aku.

" Aah cantik, Sama macam awak " kali ni dia senyum lepastu dia wink kat aku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

And yes muka aku dah terbakar aku cepat2 toleh tepi.

WOI ASAL KAU DATANG BALIK AHH DRAMA!

UDAH2 LAH BUAT AKU CAIR!!

SUHU AKU DAH TAK NORMAL NI!

"awak tak nak masuk ke dah lewat ni esok kan awak sekolah" Jimin cakap dengan muka kosong macam nothing happened.

Siyeslah dia yang wink2 aku yang malu.

" Ah- aah ye lah saya masuk du-lu thank untuk nugget ni" aku cakap sekilas dengan senyuman.

love marriage - pjmWhere stories live. Discover now