Absurdita/ Sebaciel

32 3 0
                                    

Ship: Sebastian x Ciel
Anime: Kuroshitsuji
Datum: 16. února 2020
_______________________________________

Alabastrově bílé závěsy byly s nevídanou razantností strhnuty na stranu a do pokoje se tak dostalo brzké raní světlo. Mladý šlechtic na tuto skutečnost reagoval pouze převalením na druhý bok a nesouhlasným zabručením.

Bohužel mu to bylo pranic platné a jeho sluha jej nadále neodbytně tahal z postele. Na rtech mu pohrával zlověstný škleb a v očích měl téměř děsivý lesk. Dnešního dne se již opravdu nemohl dočkat a ono čekání si nehodlal nijak prodlužovat.

Samo sebou, že Ciel byl do pár minut již nemilosrdně vystrnaděn z postele a nechán na pospas hromádce oblečení. Ačkoliv jej byl démon ochoten probudit, více už toho udělat nechtěl. Přece jen - sázka je sázka a to se vším všudy.

U nedávné příležitosti se šlechtic nehledě na svůj nízký věk napil vína možná maličko více, než bylo vhodné a ve svém podnapilém stavu vyzval démona na zápas v šipkách. Výherce dostal exkluzivní možnost jakéhokoliv požadavku s Sebastian toho tuto možnost rozhodně neholal promarnit.

Rozespalý šlechtic ještě chvíli zápasil se zavazováním stužky na jeho oděvu, než složil peřinu a s peprnými poznámkami následoval komorníka do kuchyně. Kéž by se jen dalo slovy vyjádřit, jak moc se sluha bavil, když měl tu čest pozorovat svého pána při škrábání brambor, krájení cibule a umývání nádobí.

"Dovolíte?" Přistoupil k chlapci a vzal mu nůž z rukou. "Takhle byste si mohl ublížit mladý pane." Napomenul jej a následně mu předvedl, jak by se měl ostrým předmětem správně zacházet.  Rozhodně nestál o žádný úraz. "Takhle?" Ujišťoval se, jakmile mu byl nástroj opět navrácen.

Inu, nebylo pochyby, že šlechtic nikdy dříve zeleninu nekrájel. Jednotlivé kousky se od sebe velikostně lišily a řezy byly provedené zkřiva. I ostatní práce jak v kuchyni, tak i mimo ni zvládal na úrovni nešikovného začátečníka.

Ta skutečnost jej deptala a zatímco se jeho samolibý komorník nadmíru bavil, on zuřil vzteky. Ani jedinkrát nepomyslel na to, že by mohl dělat tak podřadnou práci, ačkoliv pouze na jeden den. Nejraději by se vrátil v čase a onu sázku s démonem nikdy nenavrhoval.

Avšak byla to jen bezcenná přání zrozená šlechticovým ponížením, které jej užíralo s nehoráznou intenzitou. Tenhle nelibý pocit ale o kousek ustoupil, když byl večer ukládán ke spánku. Sebastianova slova mu koutky úst zvedla o malý kousíček vzhůru a dopřala mu opět pocit sebejistoty. "Vedl jste si lépe než jsem čekal, mladý pane."

ChuchvalecKde žijí příběhy. Začni objevovat