Ship: Light x Ryuzaki
Anime: Death Note
Datum vydání: 4.1. 2019_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
"Jsem L, ale říkejte mi Ryuzaki."
Ach, jak kudla do zad. Bývali jsme něco jako přátelé vzpomínáš? Dva nejinteligentnější studenti japonska. Soutěžíli jsme spolu v tolik školních soutěžích, že to snad ani nedovedu spočítat. Tenkrát když jsem se s tebou poprvé utkal jsem spletl tvé jméno a od té doby jsem ti tak říkal pořád.
A pamatuješ na ten zápas v tenise? Trefil jsem tě míčkem do oka. Zeptal jsem se tě, jak ti to mám vynahradit a tys odpověděl, že chceš do cukrárny. Myslel jsem si, že si děláš srandu. To ale jen do té doby, než jsem tam s tebou opravdu byl a nechal tam dost tučnou sumu peněz. Do té doby jsem ani nevěděl, že se dá tolik utrácet na sladkostech.
Od toho dne jsem s tebou tenis nehrál. Nevím jestli jsem se víc bál další útraty za sladký, nebo toho trapného ticha, co mezi námi v cukrárně panovalo. Jediné, co šlo slyšet, bylo tvé spokojené mlaskání.
Když o tom tak přemýšlím, celkem hodně jsme toho spolu zažili Ryuzaky.
O to víc mě šokovalo, že právě ty jsi ten, co mi kazí plány. Že to tebe se celou tu dobu snažím zabít. A že tě klidně zabít můžu, Lawliete. Heh.. myslel sis, že protože jsem to poprvé spletl, že jsem to úplně zapomněl? To se teda šeredně pleteš.
Klidně mohu hned po této schůzce otevřít zápisník a tvé jméno tam několika pohyby zápěstí zapsat.
Tak proč to neudělám? Sedím tu už dobrých pár minut a jen tupě zírám na prázdný papír.
Je to projev slabosti? Či snad začínám pociťovat vinu? Ne, to je blbost. Já jsem spravedlnost a trestám zločin, takže přece nemohu být vinný.
Jenomže ty ses taky ničím neprovinil. Maximálně tak nadměrnou spotřebou cukru bez sebemenšího přibrání na váze. Za to by tě kdejaká holka proklela.
Ale co teď? Nedokážu tě zabít. Nechci..
Neptej se mě proč, sám nevím. Hromadí se ve mě spoustu sporných pocitů a já začínám být poměrně dost zmatený. Zhruba před týdnem se mi zdál sen.
Víš jaký to pro mě byl šok? Dokážeš si to vůbec představit? Byl jsem vyděšený a pořád jsem. Ale nemohu se rozhodlout zda mne vyděsil ten sen, nebo fakt, že se mi líbil. Možná bych měl přehodnotit svou orientaci.
Ale i kdybych byl gay, tebe mít nemůžu. Jen budu nadále hrát tu tvou hru na kočku a myš a čekat na to, kdy mne polapíš.
Já tebe totiž lapit nemůžu. Na to tě asi až moc miluju.
ČTEŠ
Chuchvalec
Fanfic,,Hned v první kapitole jsem já, potřebujete snad další důvod, proč to otevřít?" šklebí se Eren, ruku v ruce s Levim. ,,Taky právě proto je tvůj příběh největší blivajz," namítá Bill, zatímco drhne sedadlo. ,,Lidi, radši ty první kapitoly přeskákejt...