direkt o bölümü anlatmadığı sürece şarkı koymayı düşünmüyorum. siz sadece finneas ve cigarettes after sex şarkılarını karışık çalın ve keyfini çıkarın ٩(^ᴗ^)۶
gece şafağın ipliğinden ayrılmış, gökyüzünü ele geçirmişti. balı da rengini de sevmezdim. ama şuan karşımda oturup gülümseyen adamın bal rengi gökyüzü altında kazandığı rengi hep sevebileceğime emindim.
anlattığım ve sanırım anlatamadığım şeyler ona komik gelmiş, minik dişleri ile gülmesine neden olmuştu. devamlı beni düzeltmesi bile öyle güzeldi ki. önce hafifçe gülümsüyor, sözümü bitirdiğimde nereyi yanlış söylediğimi, neden yanlış olduğunu anlatıyordu.
kolundaki saate bakmış, uykusuzluğun verdiği sersemlikle okuması ve anlaması biraz uzun sürmüştü. saatin dokuza varmaya yüz tutmuş olması ile gözleri büyüdü. dağılmış çantasını toparladı ve ayaklandı.
"ne oldu, ne bu acelen?"
"işe geç kalacağım. teşekkür ederim bu sohbet için."
hızlıca eğilip yanağıma öpücük kondurmuş, uzaklaşmış olmasına rağmen bana el sallıyordu. öpüşü öylesine yavaş ve hafifti ki hayal gücümün bir oyunu muydu bilmiyorum... elimi yanağıma attığımda hissettiğim dudak parlatıcısı kalıntısı gerçekten öptüğüne işaretti. dudaklarının parlak ve nemli olmasını gerçekten çok seviyormuş. öyle dedi.
biraz daha oturdum o kenarda, duygularımın kenarında. aydınlanan gökyüzü gözlerime eziyet ediyor olsa da çekmedim gözümü, çekemedim. rengi bugün daha güzeldi sanki. o iç bayan sarılık yoktu, biraz önce yanağıma dudak parlatıcısını bulaştıran oğlanın saçları gibiydi.
ismini sormadığım gerçeği ise yeni gelmişti aklıma. ve o da sormamıştı. Gerek de duymamıştık gerçi. tek hedefi vardı sözlerimin ve sözlerinin.
telefonumun yüksek sesli melodisi kulağıma ulaşınca hızlıca gitmem gerektiğini anlamıştım. bir anne edası ile hâlâ gelmemiş olmama kızan kadının sesi öylesine kırgındı ki. onu da zor durumda bırakmıştım sanırım.
ayaklandım. telefon görüşmesi sona erdikten sonra hızlıca beni bekleyen arabaya bindim. önceden uzun olan yol daha da uzundu sanki. arabanın perdelerini kapatmalarına engel olmuş, güneşi içine saklamış gözlerini gökyüzünde görmeye çalışmıştım.
güneşi aldığım göz hapsine telli dikenler girince perdeyi kapatmış, kafamı önüme eğmiş uyuyor numarası yapmıştım. ve sanırım bu numara çok da uzun sürmeyecekti. uyuyacaktım.
+×+
aslına bakarsanız ne yazdığım, ne yazmam gerektiğimi bilmiyorum. pek umursamıyorum da. tek istediğim arkada cigarettes after sex ya da finneas çalarken okuyabileceğiniz, kendini güvende hissedeceğiniz, aşık olma hissininin nasıl olduğunu okuyabileceğiniz bir fice sahip olmak. umarım elde ederim.
kim kim anlamamış olabilirsiniz ama şuan bu fici beomgyunun ağzından yazıyorum. bal rengi saçlara sahip, gözküyüzünden güzel olan oğlan ise anlayacağınız üzere taehyun.
hepinize her zaman güzel günler ve güzel zamanlar dilerim <3!
05.01.22
ŞİMDİ OKUDUĞUN
meet in gray - taegyu
Fanfictionhadi bir geceliğine aşık olalım ve sabahında unutalım