två

291 67 23
                                    

yine ve yine saklandığım yıldızlar karanlığımı aydınlatmış, bir nebze olsun saklamıştı gözyaşlarımı gece. tek bir hamle ile yutmuştum tüm zehri. ilaç değildi bu bana. gecenin yarısı kadar bile iyi gelmezken uykumu getirmesi adil değildi.

gözlerim etrafı aradı. bugün gelmemişti. her gün gelmiyor muydu o? bugün niye yoktu ki? aklıma dolan, zihnimde kendince hacim kazanan düşüncelerin dengesini bozmak ister gibi salladım kafamı. hayal ürünüm olmasının imkanı yoktu. o kadar güzel bir hayal ürünü elde edecek kadar yaratıcı değildim.

yanımda taşıdığım minik çantadan çıkardığım küçük bir deftere ve kaleme baktım. gece, yıldızlar, kağıdım, kalemim ve hepsinden daha güzel olan o... yüzümde hissettiğim sıcaklıkla dudaklarımı gerdim. gülümsüyordum sanırım. kalemimi sıkıca kavradım ve yıldızların aydınlattığı kadarı ile bir taslak çizdim. güzel değildi, güzelin yanından bile geçemezdi güzel kavramı o iken. yine de beğendim. onun böylesine aciz bir kopyasını bile beğeniyor olmak yaktı yüreğimi.

aşık olduğumu düşünmüyorum şu anlık. hayır, hayır aşk o kadar kolay değil. ama hoşlandığım kesindi. hatta hayranı dememiz daha mantıklı geliyor kulağa. ortam sessizdi, sessizliği severdim onun sesini duyana kadar. şuan boğuyordu sessizlik. onun sessizliği olmadıkça boğuluyordum. telefonumdan en son çaldığım şarkının devamını dinlemeye başladım. minik minik kulağıma ulaşan melodi içimi ferahlattı. çizdiğim resim daha da güzelleşti birkaç nota ile.

"ve şimdi yalnızken tek düşündüğüm sensin
and now you're all I think about when I'm alone
şimdi aşkını içimde hissetmek için sabırsızlanıyorum
can't wait to feel your love inside me now"

acemice olsa da rahatlıkla etkileyen sesi işitmemle arkamı döndüm. ezberindeki sözlerden şarkıya eşlik eden, gökteki ölü yıldızların parlaklığından fazlasına sahip olan bu oğlan kalbimi hızlandırmak için hiçbir çaba göstermiyordu. gerek de yoktu aslında. gözlerinde sakladığı, bir ressam ve şairin ortak çalışması kadar güzel eserler yeterliydi bu kalbin onun için delirmesine.

+×+

kimsenin grey'i okumamasını sınav haftasına veriyorum. yoksa ağlarım.

06.01.22

meet in gray - taegyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin