őszintén? Feladatot kell teljesíteni valakinek es teged választottalak mivel tudom hogy te képes vagy rá...
Ezután még beszélgetünk egy kicsit de mivel kezdtem álmos lenni és Chan igen mivel a Chris nem nagyon illik az én számhoz észre vette hogy nem nagyon figyelek már igy lezárta a témát és jó éjt kívánt majd el aludtunk. Igen ő is ott aludt. Reggel mikor felkeltem Chan már nem volt mellettem és egy kis hiány érzet támadt rám. Fura, na mindegy. Felöltöztem és el indultam a suliba. A suliba nem sok minden történt szóval elég uncsi volt, mikor ki mentem a kapun meg láttam maszkban Chant. Ott állt és várt gondolom rám. Oda sétáltam, ő pedig intett hogy mennyek vele beultun ka kocsiba es el indultunk. Az egész út csendben telt egyikünk se szólalt meg. Egy jó 10 perc el teltével le parkoltunk egy Park mellett. - gyere erre mutatok valamit -mondta majd el kezdett húzni maga után. Csak mentünk előre befele az erdőbe. - Chan miért jövünk be az erdőbe? - kérdeztem mire a válasz hallatán kis híján be szartam. - Ja csak azért hogy meg erőszakoljalak majd fel vágjam a tested es a szerveidel adjam jo pénzért-és nem is az hogy amit mondott de hogy ezt mind egy kis mosolyal az arcán eléggé megilyedtem. - nyugi kölyök csak mutatok valamit - egy nagy sóhaj hagyta el a számat, még egy jó 10 percet setalhattunk mikor végre kértünk egy tisztásra. Chan le ült és meg paskolta maga mellett a helyet,hogy uljek le igy is tettem. - miért jottunk ide? - kérdeztem. - beszélni szerettem volna veled egy nyugodt helyen- bolintottam hogy ertem es hogy mondatja tovább. - amit mondtam még múltkor hogy mi a feladatod remélem el fogadod hogy mit is kell tenned és be látod hogy a nem szó itt nem játszik. Hiába mondod hogy te ezt nem szeretnéd ha el mesélek neked valamit egybol meg fog változni a velemenyed erről az egészről. -Mondta majd egy kis szunetet tartott. Nem ertem hogy mire akar kijukadni, de sürgetni se szerettem volna mert még a végén megbánnam. - azért kéne meg ölnöd a szüleid mivel olyan dolgokban vannak benne amiről te egy fikarcnyit sem tudsz. - nem ertem - például? - kérdeztem. - apád drogot vásárol pontosan tőlünk de ezt ugye ő nem tudja, anyad pedig jó pénzért fekszik össze a férfiakkal. Voltak már rendőrségi ügyeik de ezt eloled titkolták. És hogy te az ilyenekbe ne keveredj bele én vigyázok rád már ugy 4 éve hogy ne tudodjon ki ez az egész, de gondoltam vagy már olyan érett hogy bele foly kicsit a dologba. - mondta. Felsem tudom fogni, anya és apa? Nem, hazudik ilyet sose tennének. Lehet hogy nem is csinálnak ilyet csak Chan be akarja nekem mesélni,hogy utána el raboljon. Nem ilyen nem létezik. Nem ilyenek a szüleim. Amilyen gyorsan csak tudtam fel kelltem Chan mellől és futásnak eredtem, nem akartam látni, egyszerűen biztos hogy hazudik. Már javában hultak a könnyeim de en nem altam meg, azt sem tudtam merre megyek. De egyet biztos Chantol jo messze hogy ne is lássam soha többet.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Az ismeretlen [ Jeongchan Ff.]
Fanfic... Csak sétáltam haza fele este és olyan volt mintha valaki követne...