Byly 3 dny před vánočními prázdninami a já stále neměla vymyšleno co si vzít na narozeniny mé sestry, které se konají za týden v hotelu Paris Hilton na Time Square. Zarezervovala jsem si o týden do předu pokoj, abych mohla prozkoumat tento hotel a zjistit kde bych se tak mohla tajně sejít s Edwardem.
Když se tak procházím chodbou tohoto obrovského luxusního hotelu, narazím na velké zrcadlo uprostřed 4. patra. Zastavím se a vidím nápis Erised, pak si upravím své nově střižené vlasy podle nejnovějšího Hollywoodského trendu.
Konečně dorazím před dveřmi číslo 553, kde je ubytován Ed.
Zaťukám třikrát za sebou, třikrát s odmlčkou a opět třikrát za sebou. .../- - -/...
"SOS" morzeovka;) jak chytré že? Nechtěla jsem, aby někdo viděl jak mu jdu dát vánoční dárek, který jsem osobně a ručně vyrobila. Bylo by to totiž asi trapné...
Edvard hned otevřel a po té mi nabídl okurkový čaj s citronovou buchtou.
"Ne díky, jsem na dietě," a ukázala jsem mu svou láhev destilované vody od Voss.
Jen se ušklíbl.
"Přinesla jsem ti dárek." Řekla jsem mu.
Podiveně se na mě podíval když jsem z tašky vytáhla oranžovou krabici s oranžovou mašlí a podala mu ji.
Krabici přijal a otevřel.
Z krabice vytáhl pletenou tmavě zelenou čepici s bambulkou a zasmál se.
"Hah"
"Líbí se ti to?"
"Vypadá to jako něco, co by můj děda Vincent Arnoldo nosil."
"Upletla jsem ti to v barvě tvých očí-"
"Já mám ale hnědé oči..."
Aha...tak to jsem nepochytala. Půl minuty jsme na sebe hleděli a mlčeli.
"Rád si tu čepici vezmu na Silvestra. Aspoň mi neumrznou vlasy."
_________________________
Zbytek dne jsme spolu pekli cukroví a plánovali kam zajít na Nový rok.
Musela jsem si ještě zajít pro léky na alergii, tak jsem odešla dřív.
V čekárně bylo narváno a ještě jsem čekala hodinu než na mě přišla řada.
Nakonec jsem večer usnula na gauči u Love alarm kdrama...20.12.2021