Hançer 3

41 8 1
                                    

Aradan tam 1 hafta geçdi. Hafsa bu süre zarfında anca kendini toparlamış , ve olanların farkına varmışdı.

Hafsa: Lei benim sınırlara gitmem gerek yoksa ...
Lei:Biliyorum yoksa savaş çıkacak. Geldiğimizden beri 10 defa dedin. Oturda bekle babam gelsin hallederiz.
...
(Bu olaylardan sonra Hafsa onu kurtaran Lei ve velihat prense birazda olsa güvenir. Bunun üzerine Lei ile yıllarca sürecek olan dostlukları başlar.)

Çifte saray

Geçen 1 hafta içerisinde Mustafa ve Alptekin sınırlardaki küçük orduları bir araya getirerek , başkentten gelicek olan orduyu beklerler. Sultan bu haberleri duyunca biricik kızının intikamını almak için savaş kararı vermiştir. Alptekin olanların etkisinden hala çıkamamış olmasının sonucunda ordu işleri ile Mustafa ilgilenir. Alptekin yine kendini suçladığı bir gece vakti ,Mustafa yanına gelir ve bu cümleler ağzından dökülür

" Biliyorum Hafsa senin için önemliydi kardeşin gibiydi , onu özlüyorsun bende özlüyorum . ( hemde çoook) ama böyle herşey den çekilip bi kenarda oturmakla Hafsa geri gelmiyo" yutkunur .

"Onun intikamını almaktan başka bi teselli bulamıyorum kendime o yüzden sende kendine gel !"

Alptekin kafasını Mustafa ya çevirir " o benim için kardeşten daha fazlaydı" duyduklarını etkisiyle bira an Hafsayı özler.Mustafa  kendini tutamayıp gözünden yaşlar dökülür.
...
Artık o bitmek bilmeyen gecenin sonunda güneş kendini göstermeye başlamıştır. Tek gereken fermandır onu bekliyorlardır ve o ferman geldiğindede o Çinlileri bu dünyadan yok edeceklerdir.

Çiftlik

O gün Hafsa ile Lei oturmuş sohbet ederken. Birden içeri Lei nin hizmetçilerinden biri  girdi telaşlı bi şekilde "prensim barbar türkler.." odada prensin tek olmadığını fark edince kafasını önüne eğip özür diledi.

"Türkler savaş çağrısında bulunmuş." Hafsa birden yerinden fırladı "Ne" kafasında binlerce düşünce geçmeye başladı.

Lei "durduk yere neden savaş çağrısı veriyorlar, daha prenses için mektup bile göndermeden." Hizmetçi kafasını kaldırıp

" prensesin kanlı elbisesini ve hançerini sınırdaki türk prensine göndermişler " Hafsa abisinin sınırlara geldini duyunca şaşır. Bikaç dakikalık sesizlikten sonra Hafsa hizmetçi nin çıkması için işaret verir . Ve ardından "Abime mektup yazarsam savaş çağrısını geri çeker. " der.
Lei "nasıl emin olabiliyorsun şuan senin  öldüğünü sanıyorlar ve intikam için böyle bişey yapıyorlar .Ve inan Türklerin intikamı acı olur."

Hafsa " Abim el yazımı tanır" 
Zor olsada Lei yi ikna eder ve mektup yazar.

o akşam Hafsa nın yazdığı mektup elçi tarafından gizlice Türk sınırlarına gönderilir.

Çifte saray

Eline gelen mektubu açan Mustafa şu yazıları okudu;

Ey cihan padişahının oğlu sevgili şehzade ağabeyim. Senden rica ediyorum savaş çağrısını durdur . Ben ne senin nede diger karındaşlarımın canına zarar gelsin istemiyorum. Şuan velihat prensin oğlu ile bir çiftlik evinde kalıyorum . Durumum ve sağlığım iyi bu yanlış anlaşılmayı düzelteceğim
tfen sözüme itimat edip isteğimi yerine getiresin.

2.Mehmet han kızı sultan Hafsa

Mustafa yüzünde oluşan mutluluğu gizleyemedi, ve gülmeye başladı  o kadar mutlu olmuştuki gözünden akan göz yaşını bile umursamadı . Direk durumu Alptekine bildirdi .

HANÇER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin