4 Ocak 2050 - Yolculuk

75 4 0
                                    

Bugün Günlerden 4 ocak ve hortlak vakasının 3. Günü.
Bu sabah İstanbula gitmek için uçağa binmeli ve saat 12 de orda olmalıydım askeri uçak gelmişti ben selinimi ve kızım şağrayla vedalaşmamıştım bile buna izin vermemişlerdi.
Uçağa bindik yaklasik 15 dk sonra İstanbul'a varmıştık. Havaalanından bizi helikopterle alıp Üsküdar 2. Koruma alayına götürdüler.
Üsküdar resmen bir savaş alanına dönmüştü karargahta bana verilen rapora göre ;

Üsküdar,Kadıköy,Ümraniye,Beykoz,
Beşiktaş,Fatih,bakırköy,maltepe ve Şişli başta olmak üzere pek çok semt tamamen hortlak vakalı hastalarla dolmuştu.

Üsküdar 2. Koruma karargahı oldukca riskli ancak bizlere verilen emir yerlerimizi terk etmememiz gerektiği söylenmişti.

Bugün burdaki ilk günüm ama yinede olaylar bitmiyor hortlaklar tarafından saldırıya uğruyoruz onların silahları olmamasına rağman elf01 bakterisi onlara bir insanın 5 katı güç katmaktaydı.

Onlarla şimdilik baş edebiliyorduk peki ya cephanemiz biterse ?

En çok korkulunan ise hastalığın yurt dışına yayılmasıydı bunu engellemek için yurt dışı uçuşları iptal edildi .
Tüm dünya Türkiye'yi konuşuyor tüm dünyada manşet olarak veriliyordu bu haber.

Ancak biz askerler canımız pahasına vatanı ve ailemizi korumaya çalışıyorduk hortlaklar Samsun'a ulaşmadığı için ailem için endişelenmiyordum.

Bu gün ilk günüm olmasına rağmen oldukca şeyler yaşadım.

Ah ! Ne olursa olsun ailemi özlüyorum .

BÖLÜM SONU

HORTLAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin