user28m040105g, aktif sohbet et!user28m040105g
seni gerçekten anlamaya çalışıyorum,
her cümleni belkide yirmi kez okuyorum olurda yanlış anlarsam ve yanlış bir şey söylersem seni tamamen kaybedebilirim diye.buradan başka sana ulaşabileceğim hiçbir yer yok çünkü, o yüzden her şekilde çok temkinliyim.
fakat şimdi ne demem gerek kestiremiyorum, sanki düşünme yetkimi elimden aldın ve benim kafama bir anda dank etti.
hastasın değil mi? bir şey oldu?
yorumlarda görüyordum, ihtimal vermedim ama şimdi sen hastalıklı kafayla tabirini kullanınca sanki tüm parçalar kafamda oturdu yerine.
gitmeden önceki son gün yanında kimseyi istemeyişin, annenin yüzüme o donuk ve sanki senin anlamanı bekliyorum dercesine bakışı, kimsenin telefonlarına bakmaman.
o paylaşımların, nasıl anlayamadım? kendime kızıyorum.
ama benim suçum değil bu, hayatımda tanıdığım en melek insanın başına bir şey gelebilme ihtimalini, böyle yaşam enerjisine sahip birinin bir şekilde incinme ihtimalini hiç kestiremedim, ne yalan söyleyeyim aklımın ucundan dahi geçmedi.
boğazım düğüm düğüm, kalbim çok ağrıyor lütfen bir şey söyleki bu düşüncelerle kafayı yemeyeyim.
gerçekten çok kötüyüm şu an, doğru mu düşünüyorum onuda bilmiyorum.
sana yalvarıyorum, istersen kimseye hiçbir şeyden bahsetmem, yeterki bu düşüncelerden kurtulmam için elini uzat, ne olursa olsun ikimizi de kurtarmak için elimden geleni yapacağım.
user2207j1910m
öncelikle sakin ol.user28m040105g
anlatacak mısın?user2207j1910m
evet,
yani sanırım?anlatmaya çalışacağım.
ama buradan yazmakla olmaz.
numaramı vereyim, konuşalım.user28m040105g
tamam.
bekliyorum ve teşekkür ederim.user2207j1910m
sadece şu an değil.
biraz işim var, gitmem gerek.kendini kötü hissetme ve beni bekle
tamam mı?sen numaranı yaz, ben sana
ulaşacağım mutlaka.user2207j1910m, sohbetten ayrıldı.
user28m040105g
beklediğimi unutma.
numaramı atayım.
+82..user28m040105g, sohbetten ayrıldı.
utilise ton cerveau
wp grubunamjoon
jimin'le konuştunuz mu?
en son yazacağım demiştin yoongi?
ayrıca son gönderisine yorum yapmama
rağmen, üstüne üstlük başkalarının yorumuna cevap vermesine rağmen beni
takmadı bile çok gücendim😶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
aneurysm, yoonmin
FanfictionJimin beyninde bir baloncukla yaşamak zorunda olduğunu öğrendiği günden beri başta Yoongi olmak üzere tüm sevdiklerinden kaçmıştı.