Nincs nagy tapasztalatom ebben, úgyhogy most saját magamra támaszkodok.
Először is szeretném megköszönni ezt @_egy_marker_25_- nek, aki elküldte nekem. Ja, és ,,üzent" hogy kissé el vagyok maradva részekkel.
Íme:1. Hivatalos Márker vagyok.
2. A roxforti házam mindig más, eljutottam odáig, hogy mindenhova kerültem.
3. NAGYON szeretek zenét hallgatni.
4. Inkább magyar dalokat hallgatok.
5. NAGYON szeretem a Kowalsky meg a Vegát.
6. Szeretem az Imagine Dragonst is.
7. Könnyen barátkozom olyanokkal is, akik nehéz helyzetben vannak, elítélnek vagy negatív az előítéletük.
8. Az Emi az Emmából jött, egyik barátnőm hív így.
9. NAGYON szeretem a mágikus állatokat.
10. A jövőm magam előtt kész káosz.
11. Feszítem a határt, hogy lépjem át
12. Szeretem a krími filmeket, szeretem közben megfejteni a dolgokat.
13. Nem megy a föci.
14. Hamarabb jegyzek meg dolgokat, ha tudom személyhez kötni.
15. Szeretek énekelni.
16. Ha valaki bántja a barátaimat, az illető jobb, ha a Holdon vakációzik.
17. Könnyen mondom ki a véleményem.
18. A véleményem hamar változhat.
19. Szeretek kirándulni. (Most mit írjak?)
20. Nem tudok húsz embert megnevezni.
Na igen. Ez teljes mértékben igaz, ezért egy kicsit változtatok is. Ez leginkább köszönetet fog tartalmazni, vagy pár dicsérő szót. Kérlek olvassátok el!
sarah_ross_ Hát kedves Sarah. A te könyved volt az, ami legelőször olyan volt, hogy... Zseniális. Komolyan mondom, tökéletesen megformáltad a karaktereket, a személyiségét jól bemutattad. Nagyon jó sztorit írtál Di és Sam köré, élvezet olvasni. Örülök, hogy írsz, nem vagyok egyedül a véleménnyel, hogy jól csinálod.
Lyaney Nem tudom, hogy olvasod-e, mert kicsit felvettem a ,,nagyon közvetlen" stílust. De ha igen, akkor szeretném, ha tudnád, ilyen történet nem mindenkinek jut eszébe. James Potter egy olyan karakter, akiről tudjuk, hogy van. Egy emlék volt, ami körülbelül bemutta a személyiségét, semmi más. És te képes voltál ezt kihozni belőle? Azta. Nem tudom, hogy csináltad, mi a titkod, hogy honnan szedted az ötleteket, de te is egy vagy azok közül, akikre felnézek a halandóktól. Köszönöm neked is, élvezet minden rész!
Leonetti686 Tőled elsősorban A függöny mögött-öt olvastam, és azután néztem rá a többi könyvedre. Megmutathatnád a helyet, ahol szerzed az ötleteket? Eltöltenék ott pár órát. Rendesen szemeztem a könyvvel, végül az nyert, így elolvastam. Nem bántam meg. Egy percig nem vesztettem el az érdeklődést, folyamatosan olvastam két napon át megállás nélkül. Aztán még jelenleg is olvasom egy másik könyved. Soha nem voltam rajongója a görög isteneknek, de bevezettél a világukba, és amikor az idő hagyja, olvasom. Lenyűgöző volt az egész.
BlackLynxLady Remélem látod! Sok könyv van Sirius Black lányáról. Ilyen viszont mégegy nincs. Mert amikor úgy érzed, már mindent értesz, te akkor teszed bele a csavart, ami felforgat pár dolgot. Érdekes dolgok vannak Flower életében, olyan dolgok, amik másnak tuti nem jutna eszébe. Egyre jobban várom már azt az apa-lánya találkozót, és persze a fordulatokat.
waste__of__life Tőled segítséget kaptam. Amikor új karakterrel állítok elő, mindig a te könyvedet keresem meg először. Nálad bármilyet megtalálok, olyan nincs, hogy nem láttam legalább nyolc jót. Nagyon köszönöm neked a segítséget!
LovaszLaura Neked is nagy köszönettel tartozom. A könyved segített rendesen leírni a dolgokat, bár még most is sokmindent kell átolvasnom. Itt egy kis reklámot is beszúrnék, szóval aki látja és író, az mindenképpen olvassa el a könyveit, nem fogjátok megbánni! Nekem (igaz, írás közben) nagyon sokat segített.
szilaj29 Nálad leginkább az fogott meg, ahogyan a kapcsolatokat kialakítod. Sosem voltam akkora Marvel-fan, de érdekesnek tartottam a Wattpaden írt sztorikat. Szinte látom magam előtt, ahogy az írók verejtékesen próbálják beleilleszteni a szereplőt a történetekbe. És te... Ezt teljesen átugrottad. Nincs ilyen rész? Nem baj, most lesz. De nem is ez volt az, ami igazán tetszett. Olyan apa-lánya kapcsolatot csináltál, hogy csak néztem a telefonom, majd elgondolkodtam, hogy akarok-e még írni. Nem olvastam végig a könyvedet, de nekem nagyon tetszik.
Panna_Moon Bevallom, láttam, hogy írsz. Nem néztem bele, de már készülök, úgyhogy kommentelésekre légy kész! Csak így Wattpaden úgy ismertelek meg, hogy bíztatod az embereket. Érdekes, mert nem sok ilyen személlyel találkoztam, úgyhogy téged külön kiemelnélek. És ne feledd, Harry Potter fan vagyok, úgyhogy nemsokára kikötök a könyveiden.
Végezetül pedig:
FairyPineappleGurl Most elmondtam egy imát, hogy te légy az, akire gondolok. Szerintem egészen más néven voltál bejelentkezve legelőször, szóval reménykedek. Könyveket láttam a profilodon, amik most sehol nincsenek. Pedig, témyleg jó ötleteid vannak, csak... Miért nem folytatod? Szerintem van hozzá tehetséged, akit meg érdekli, az megnézi, és hidd el, nem kell tartanod a negatív véleményektől. Hidd el, egy próbát mindig megér.
És öhm... Egy bónusz. Szeretném, ha tudnátok, ez százszorosan eltér, és már tuti nem kéne. Rossz döntés, éppen ezért fogom megtenni.
anguria14 Szjg rajongóknak ismerős lehet a név. A sok Cortez szemszöge sztoriból ez volt az, amire kapásból mondanám, hogy Leiner Laura írta. És igazából... Annyi hasonlóságot fedeztem fel, annyira tetszett az egész, hogy azóta nem találtam hasonlót. Mert igen, ezt lehet, hogy már megírtam pár embernek, igen, lehet, hogy már unjátok, de kérlek, legalább nézzetek bele. A remény hal meg utoljára elv alapon én most őt is megemlítem. Nem tudom, miért rekedt meg az egész, csak azt, hogy véleményem szerint nagyon is kitűnik.
Ja, és hogy is tartja a mondás? Ha egy ajtó bezárul, használd az ablakot!
Amit pedig az olvasóimnak üzenek: tudom, teljesen elmaradtam. De az ünnepek előtt még mindenképpen kiteszek részt, annyit pedig elárulok:
VIGYÁZAT, APRÓ SPOILER!
Kinga saját maga bonyolítja az életét, ráadásul kénytelen lesz rájönni, hogy nem mások miatt alakulnak úgy a dolgok, ahogy.
Mindenkinek kellemes szünetet, akiknek meg még erre várniuk kell, kitartás! Jön a karácsony!
BINABASA MO ANG
Szent Johanna gimi - Kinga szemszöge
FanfictionRengetegen ismerik az SzJG-t. Rengeteg lány áradozik arról, hogyan virágzik Cortez és Reni kapcsolata. De vajon mások hogy látják ezt? Például Kinga; a szigorú diák, aki képes mindenkit egyetlen szóval megsegíteni. A suli réméről talán kiderül, hogy...