"Ya bir gurur yapmayı keser misin! Aşıksın işte sus"
"Ben ve aşk pfff"
Hoseok gözlerini devirdi,
"Abi o zaman ne diye çocuğa cinsel şekilde yaklaşımlar yapıyorsun!?"
"Çünkü vücudu beni tetikliyor"
"Git sik bide o zaman amına koyayım"
"Harbi mi!?"
"Hayır. Azgın teke seni. Ya bir göstersene şu çocuğu sen"
"Tamam bekle"
"Yuh! Çocuğun götünden başka fotoğraf yok amına kodumun azgını seni!"
"Çek lan elini! Benim kişisel eşyama dokunamazsın!"
"Taehyung senin kişisel eşyan değil Suga"
"Telefonuma dedim zaten gerizekalı orda ne ganimetler var. Ayrıca Taehyung'a da dokunamazsın zaten"
"Ayyy ne kıskanç, çekilmez biri oldun sen ya iyiki bir aşık olmuşun"
"Aşık değilim ben!"
"He tamam değilsin"
____
"Jiminie! Markete gidicem birşey istiyor musun? Hadi ama Jimin. Neden konuşmuyorsun benimle?"
Usulca bir damla göz yaşı önündeki kitabın sayfasına düştü. Sessizce ağlıyordu, hâlâ. Sesini duydukça aklına geliyordu. Orda ona karşı kullandığı hitap şekli onu fazlasıyla incitmişti.
"Jimin ben gerçekten özür dilerim. Sana öyle davranmalıydım biliyorum. Biz hep birbirimizi koruruz, sen beni korumaya çalıştın farkındayım. Özür dilerim gerçekten bir anlık oldu. Lütfen beni affet"
Sarışın çocuk göz yaşlarıyla ikizine döndü. Taehyung, yaşla dolu iki çift göze bakarak ikizini ellerinden tutup ayağa kaldırdı ve sıkıca sarıldı. Bir kaç dakikanın ardından boş kalan belinin yerini ikizinin Minik elleri aldı.
"Bana bir daha öyle davranma"
"Asla küçük civciv asla. Hadi gel markete gidelim olur mu?"
"Dışarısı çok soğuk"
"Tamam o zaman ben gidip geleyim hemen bir şey istiyor musun?"
"Sıcak çikolata. Ben sıcak suyu koyarım"
"Tamamdır civciv"
Taehyung Jimin'in yanağından öpüp çıktı. Çok geçmeden eve döndüğünde neşesi yerine gelmiş olan ikizi mutfaktan bağırdı.
"Taehyungie! Hadi matematik çalışalım sınav var"
"Ne demek sınav var!? Ne zaman açıklandı!?"
"Ya sınav değil de quiz yapcak ya Haneul hoca"
"Ahh bıktım ben bu kadından ya! Hiçbir şey anlatmıyor zaten, boş boş konuşuyor kendi kendine soru çözüyor. Geçen gün derse 2 dakikacık geç kaldım diye beni yok yazmadığı halde yanına çağırıp özellikle numaramı alıp yok yazdı ya ruh hastası karı!"
"Cık cık cık dedikodu kötü bir şeydir. Hem Haneul hoca gayette güzel ders anlatıyor"
"İkiz, seni seviyorum biliyorsun ama bazen boş konuşuyorsun. Neyse tamam al bakalım"
"Ah Taehyungie! En sevdiğim çikolataa. Ama ben bunu yiyemem, diyetteyim"
"Şşş şş sus ve al. Beni kıramazsın"
"Sanırsan gizli madde veriyorsun Taehyungie ya. Ama tekniken gizli madde veremezsin. Çünkü sen öyle işler yapıcak biri degilsin. Biliyor musun, eroin ilk kez 1874 yılında Londra, İngilteredeki St Mary's Hastanesindeki Tıp Fakültesinde çalışan İngiliz kimyacı C. R. Alder Wright tarafından sentezlendi"
"Peki bunun şimdiki konumuzla ne alakası var ikiz?"
"Ama eroinin ilk kez 1874 yılında Londra, İngilteredeki St Mary's Hastanesindeki Tıp Fakültesinde çalışan İngiliz kimyacı C. R. Alder Wright tarafından sentezlenmesi tüm dünya için bir nevi kötülüğün doğuşu gibi bir şey"
"İkizzz, anladım ama konumuzla ne ilgisi var??"
"Tekniken konu senin bana gizli madde verir gibi çikolata verdiğinden, gizli madde denen şeyin eroin olmasından ve eroinin ilk kez 1874 yılında Londra, İngilteredeki St Mary's Hastanesindeki Tıp Fakültesinde çalışan İngiliz kimyacı C. R. Alder Wright tarafından sentezlenmiş olması bilgisinden açıldı"
"Tamam Jiminie beynini bu kadar yorma sen daha fazla"
"Ama-"
"Tamam tamam hadi gel matematik çalışalım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twins •|Min & Park ikizleri|•
Teen Fiction!!Smut var!! Park.J "Edebiyattaki nazım-nesir, tarihteki osmanlıyla-haçlılar, coğrafyadaki paralelle-meridyen kimyadaki nötronla-proton biyolojideki yumurtayla-sperm fizikteki newtonla-elma matematikte x-y gibi olmak için benimle çıkar mısın Yoongi...