Coming in Jimin

118 7 22
                                    

Jimin

O itik kopukta ne buldu? Evet bunlar bana yakışmayan sözler ama ben kardeşimi o Suga canavarına yedirmek istemiyorum! Ay inanamıyorum sevgilimin ikizi Suga ikizim Taehyung ile çıkıyor?? Benim bebeğimin canını bir acıtsın onun canını yakarım!

(Ne acıtması canım beraber inliyorlar sadece o kadar)

"Hey Jiminie! Sakin ol ne bu sinir? Ne kurguladın bu kadar kafanda?"

"Hiçbir şey kurgulamadım!"

Sesim bir anda yüksek çıkmıştı olduğum yere pustum.

Taehyung

"Bu tepkisizliğinin sonunu bir fırtına bekliyor gibi hissediyorum ikiz?

"Nasıl ya? Hani bir yakınlık evet tabiki sezmiştim ama, ama o eşkıyaya vermem seni. Yer seni o"

"Jimin haklı, belkide yiyodur?"

"Jimin saçmalama yemez!"

Masanın altından Jungkook'un bacağına çimdik attım. Ufak çaplı bir küfür savurarak bacağını ovaladı.

"Hem bana hesap sorcagina bir kendine bak, Min Yoongi ve sen? Ne büyük skandal ama!"

"O beni seviyor!"

"Evet, Suga da beni seviyor Jimin!"

"Hey hey hey, sakin olalım tamam her iki tarafta sizi seviyor ama sizi üzerlerse ben onların kafalarını kırarım anlaşıldı mı!?"

"Anlaşıldı!"
"Anlaşıldı!"

"Bak yine anlaşmışsınız siz be!"

Jungkook'un dediği şeyle ikimizde gülmeye başladık ve bardaklarımızı havada tokuşturduk. Bu kadar kolaydı işte aramızdaki kaynar suyun soğuması.

"Hadiyin yemekleri bitirinde dışarı çıkalım"

"Olur!"

"Nereye ya! Sınavlar başlıyor haftaya"

"2 gün tatilimiz var zaten Jiminie çıkalım işte nolur?"

"Tamam siz gidin ben gelmiyorum o zaman"

"Yoongi'yi de çağırırız?"

"Ben giyebileceğim kıyafetlere bakmaya gidiyorum siz toplarsınız masayı"

"Adam resmen R vites kullandı ya"

"İşin ucunda YoongiSİ var ondan işte aşkı Jimin'i bu derece değiştiriyor normalde bizimle beraber toplar veya "toplar mısınız?" Diye sorar evet cevabını almadan gitmezdi!"

"Yapma be Taehyung seviyor işte çocuk"

"Suga'yı da çağırır mıyız?"

"Benden uzak sana yakın olsun da naparsan yap"

Kocaman kare gülüşümü ona sunarak masadan kalktım birşeyleri ona kitlemeye bayılıyordum. Masayı toplamakta ona kalmıştı.

"Hey! Masa toplanacak buraya gel!"

"Sen toplarsın kıyafet seçecem daha"

"İyiki bir sevgiliniz oldu ha!"

______

Suga

"Demek sonunda sevgili oldunuz ha! Vay be bravo! Beklemezdim kardeşim senden. İlk adımda senden, ilk öpücükte, gerçekten vay anasını"

"Tamam lan abartma!"

"Ee bana ne zaman istiyoruz o mavi kafalı, tavşan dişli, büyük gözlü, gülümseyince çok tatlı, gülmeyincede aşırı seksi olan çocuğu?"

"Oha anasını yavaş be kardeşim. Ağzının suyu aktı kapa şu çeneni"

"Senide gördük Suga efendi çocuğun götünden başka fotoğraf yok telefonunda"

"Ona bundan bahsederken seni döverim"

"Uu bide şantaj merak etme başka birşeylerde bulurum ben"

Tam elimi kaldırmış omzuna vuracakken telefonum çaldı. Arayan Taehyung'du görünce şaşırmıştım ve elimi Hoseok'tan çekip telefonu açtım.

"Bu kadar erken aramanı beklemiyordum güzelim?"

"Doğru konuş dişlerini sökerim senin ha!"

"Senin ne işin var lan telefonda dişlek!?"

Dişlek dediğimi duyar duymaz Hoseok kulak kesildi bana.

"Sizede iyilik yapacaz yaranılmıyo be bir sus da söylim. Dışarı çıkalım diyoruz da ikizinle gelir misin diye soracaktım?"

"Sormam lazım"

"Jimin'de geliyormuş de kabul eder merak etme sen"

"Ne!?-"

Duyduğum cümleden sonra tak telefon yüzüme kapanmıştı. Jimin ne alaka lan!? Lan yoksa? Yok ya değildir!

"Surat ifadeni sikim Suga noluyo? Mavi saçlı mıydı arayan? Ne diyor?"

"Dışarı çıkacaklarmış bizide çağırıyorlar"

"Ne güzel işte, bende gelim mi?"

"Gel de, o değil Yoongi'ye sormam lazım dediğimde bana "Jimin'de geliyormuş de gelir merak etme" dedi?"

"Hadi canım!?"

Twins •|Min & Park ikizleri|•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin