Boos....-Deel 31?!

827 17 0
                                    

*Ik zucht. 'Enzo! Je hoeft niet alles te weten van mijn privé leven!' Wat? Ik wilde alleen weten wat er is tussen jullie twee. <Enzo> 'Nou nog niks. Als je het zo graag wilt weten.' Sorry hoor, ga maar even afkoelen in je kamer! <Enzo> 'MIJ BEST!' *Ik sta op en loop dan naar de logeerkamer, ik doe de deur op slot en ga op mijn bed zitten. Waarom deed ik zo tegen Enzo? Oke ik wil heel graag zijn vriendin zijn, maar ik moet geduld hebben. Matthy heeft wel heftige dingen meegemaakt dus ik snap ook wel dat hij nog even wilt wachten. Ik pak mijn telefoon en plof op bed: Inkomend gesprek van Matthy❤️.
Ik neem op.
Ik: Heyy Matt
M: Heyy heb je al gegeten?
Ik: hmpf nee nog niet werd ff boos op enzo.
M: oh nou why??
Ik: Over iets, wil het er niet over hebben.
M: Oh maakt niks uit hoor maar je weet dat je altijd bij mij terecht komt!
Ik: Weet ik Matt en dankje Love You.
M: Love You to
Ik: ik ga ophangen oké?
M: isg doeii!
*Ik hang op en ga languit op m'n bed liggen. Maar dan word er op de deur geklopt. 'WATT?' Hoho rustig, ben het maar. <Myron> 'Oke kom maar binnen.' Je hebt de deur op slot gedaan! <Myron> 'Oh ja oeps.' *Ik loop naar de deur en doe het slot er af. Ik maak de deur open en zie daar Myron staan. Mag ik binnen komen? <Myron> 'Ja mij best.' *We lopen naar het bed toe, en gaan daar zitten.



Mensen sorry voor korte deel had geen tijd meer vrijdag komen er 2 delen online!


See you again after 8 years//ft Bankzitters/MatthyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu