>>>>>>>>tijdskip
POV Fae:
*Wat was dat weer lekker zeg ff een avondje schieten maar goed we zitten nu allemaal wel onder het bloed maar goed. We zitten in de bus die als een speer naar de bunker rijd want ja we willen niet opgepakt worden of door andere maffia's gezien worden. Als we er zijn parkeert Milo de bus en rennen we allemaal naar de voorkant van de bunker. 'Ik toets de code wel in.' *Ik loop naar de boom en net dat ik een cijfer in wil toetsen. FAE KIJK UIT! <Robbie> *Ik hoor wat geritsel vanuit de bosjes. En dan komt er opeens een man uit de bosjes springen. PIEW. En valt neer naast me op de grond. De man ligt op de grond met een pistool in zijn hand. Gelukkig is hij neer geschoten en hij bloed best heftig maar dat krijgt die ervan. Fae gaat het? <Raoul> 'euh ja gaat wel alleen een beetje geschrokken.' Gelukkig, als Matthy hem niet had neer geschoten was je bijna dood geweest. <Koen> 'Zeg dat wel, bedankt Matt.' Geen probleem, niemand komt aan mijn toekomstige vrouw! <Matthy> 'ho ho niet zo snel meneertje.' Oh en wat ga je daaraan tegen doen? <Matthy> Jongens stop s met die kleffige gedoe man bleggh. <Milo> 'Moet jij zeggen de gast die altijd chickies n*kt.' Wojoo Fae heeft wel lef zeg haha. <Robbie> oke even stoppen nu we moeten weten wie die man is en wat die hier doet. <Raoul> Duidelijk een handlanger van Harmans, kijk maar in z'n nek. <Matthy> Er staat HS wat betekent dat? Huts? Haha. <Milo> MILO! Geen tijd voor grapjes het betekent Harmans. <Matthy> Oké dus nog een handlanger van Harmans, waarschijnlijk moest hij ons komen bespioneren en zelfs moorden. <Koen> 'Je hebt gelijk we moeten nu extra voorzichtig doen.' Eh laten we hem hier? <Robbie> We slepen hem wel in de bosjes en schiet maar nog een paar x zodat die echt dood is niet dat hij opeens weer wakker word. <Raoul> oké dan. <Milo> *Milo pakt zijn pistool en schiet nog 3x. Mooi zo nu naar binnen? Ik wil douchen. <Milo> Prima. <Koen> *Ik loop weer naar de boom toe en toets de code in, langzaam gaat de deur open.
>>>>>tijdskip
*Nadat we allemaal hebben gedoucht en opgefrist zitten we opeens een spelletje te spelen. Alle meiden dan, maar de jongens die zitten weer zoals gewoonlijk voetbal te kijken.Het spijt me echt voor de korte delen ik heb niet zoveel inspiratie meer ik ga het alsnog gewoon proberen om dit verhaal af te schrijven❤️
JE LEEST
See you again after 8 years//ft Bankzitters/Matthy
FanficHet gaat over Fae ze ziet na 8 jaar haar vriend weer maar dan gebeuren de raarste dingen.. Van een auto ongeluk tot een Maffia bende... Veel plezier met lezen!! ❤️