'Fae wat is er?!' Het is slecht nieuws............ <Fae>
POV Matthy:
Robbie, Koen en Raoul zijn gepakt.... <Fae> 'Ah Nee shit shit shit.' *Ik begin helemaal te stressen. Matt rustig, als ze in het kantoor zijn probeer ik ze te bereiken. Want in het kantoor hangt geen camera en via het dak kan ik niet in het kantoor kijken. Alleen naar de gang/hal. <Fae> 'oke doe dat maar, en bel de meiden en mijn vader om even door te geven.' Zal ik doen! <Fae>
POV Robbie:
*Kakzooi, we zijn betrapt. En we worden nu meegenomen naar zijn walgelijke kantoor. We zijn vastgebonden en onze wapens zijn afgepakt, dus ja we kunnen niks. Als we in zijn kantoor staan, zit Harmans in zijn bureau stoel. Zo zo en wie hebben we hier? Zeker vrienden van de Lammetjes he, nou nou. En waar is Matthyas? heeft hij jullie alleen hierop afgestuurd, omdat die zeker zo zwak en bang is? HAHA, het is altijd hetzelfde liedje met die Lammetjes. Zo zwak, zielig en overal bang voor. NOU ZEG OP WAAR IS DIE!!! <Hank Harmans> NOU DAT ZEGGEN WE MOOI NIET! <Koen> Zo zo, net zo eigenwijs als die zwakke lam en jullie zijn nog eens dom ook. Wij wisten allang dat jullie vandaag kwamen, jullie wisten niet eens dat we jullie camera's hadden gehackt. Ik moet wel zeggen het was geen eitje om die camera's te hacken. <Hank Harmans> *Opeens hoor ik iemand via het oortje tegen me praten, het is Fae!: Robbie luister, hou hem even bezig. <Fae> 'Doe ik.' *zeg ik zachtjes. WAT ZEI JE? <Hank Harmans> 'Nee niks, ik eh wilde eigenlijk weten eh hoe jij en eh uh de familie Het Lam ruzie kregen.' OH wat leuk dat je het vraagt, waar zal ik begin? oh eh ja, het begon allemaal..... <Hank Harmans> *Koen en Raoul kijken me vragend aan. Ik gebaarde hun naar het oortje. Ik kijk even richting Harmans maar die was druk aan het vertellen, dat die niet eens iets doorheeft. 'Fae zei dat ik hem moet afleiden.' *Zei ik fluisterend. OH <Koen> *Ik hoor de stem van Fae opnieuw via het oortje: Rob zijn er bewakers in de kamer? <Fae> 'Nee' Oke, in de gang ook niet. Is Harmans afgeleid? <Fae> 'Ja, hij zit druk te praten.' Oke top, ik stuur zo Matthy en Milo op jullie af. Ik heb de meiden ook geïnformeerd en die zijn bezig met een plan. <Fae> 'Oke top, maar zeg tegen de meiden dat ze de camera's moeten uitzetten of iets doen zodat niemand in de camera kan kijken, want Harmans kon in de camera kijken.' Ja zal ik doen ik informeer je nog! <Fae> 'isg.' En? <Raoul> 'Ze gaan m&m op ons af sturen alleen ze moeten nog een manier vinden.' Dat is top, die man stopt ook niet met praten he. <Koen> Zo dat was het verhaal, wij Harmansen waren vroeger veel beter dan die Lammen he? of niet soms en toen ik Matthys kleren heb verstopt tijdens voetbal hahah, dat was hilarisch. Dat was een echt een goeie grap. <Hank Harmans> Ehem, wat gaat u eigenlijk met ons doen? <Koen> Jullie blijven hier gewoon staan totdat die Matthyas komt, zodat ik hem kan afmaken net zoals die andere. <Hank Harmans> Oke... en wat kunnen wij doen? In plaats van hier te blijven staan. <Raoul> Gaan jullie maar op de grond zitten, dan zet ik wel een leuke muziekaan voor jullie. <Hank Harmans> 'euh oke?' *We gaan met z'n drieën op de grond zitten en die Harmans loopt naar de radio die in zijn kast staat en zet iets aan. Het duurt wel een tijdje totdat er iets uitkomt, en opeens word er keiharde ROCK muziek afgespeeld. Het doet haast pijn aan je oren!!!!!
POV Fae:
*Oke ik heb dus net te horen gekregen van de meiden dat ze de camera's hebben uitgezet en dat ze misschien een idee hebben.....
finale 3.0 alweer😁
JE LEEST
See you again after 8 years//ft Bankzitters/Matthy
FanfictionHet gaat over Fae ze ziet na 8 jaar haar vriend weer maar dan gebeuren de raarste dingen.. Van een auto ongeluk tot een Maffia bende... Veel plezier met lezen!! ❤️