POV Matthy:
*Fae is er ondertussen al, we zitten met z'n allen in de Maffia kamer. Nou ja soort van, iedereen zit iets anders te doen: Robbie zit weer accounts te hacken, Milo zit met messen te werpen, Raoul zit een raar boek te lezen, Koen zit op zijn telefoon, Fae is aan het oefenen met schieten met allerlei rare stunts, de meiden zijn zich aan het opmaken en ik ik ben aan het denken over nieuwe plannen voor als het fout gaat. En laat ik het zo zeggen dit helpt niks tegen de stres ik krijg er veel meer stres van ahhhh. Maar dan word ik opeens gebeld, door mijn VADER??? 'JONGENS MIJN VADER BELT!' WE KOMEN! <Milo> *Iedereen komt eraan gerend, zelfs de meiden hebben het gehoord en komen in hun maffia kleren aan gerend. Ik neem de telefoon op:
Matthys: He jongen, waarom duurde het zo lang totdat je opnam?
Ik: Ja sorry moest de rest roepen, dacht misschien heb je iets belangrijks te vertellen?
Matthys: Ja eigenlijk wel, kunnen jullie nu langs komen met z'n allen? Ik heb iets voor jullie wat jullie vanavond waarschijnlijk wel nodig hebben.
Ik: Euh ja is goed, we komen er zo aan
Matthys: Top tot zo daggg.
Ik: doeg pap.
*Ik hang op. 'Jongens pak jullie fietsen we gaan naar mijn vader toe, hij heeft iets voor ons.' Kom we gaan! <Fae> *Iedereen pakt zijn spullen en rent als een gek de bunker uit. En pakt hun fiets, we fietsen met z'n allen naar mijn vaders villa. Na een tijdje fietsen komen we eindelijk aan bij de villa, net dat we van onze fietsen stappen gaat de poort open. We lopen met onze fietsen aan de hand naar binnen. Als we onze fietsen allemaal weg hebben gezet lopen we de villa binnen, we lopen naar mijn vaders kantoor. Ik klop aan. Oh jullie zijn er al? Kom binnen! <Matthys> *We lopen de kamer binnen en gaan om de bureau van mijn vader staan. Wat wilde u eigenlijk aan ons geven meneer? <Koen> Wacht dan pak ik het even. <Matthys> *Hij loopt naar een grote ladekast en pakt een kist uit de onderste lade, met de kist in zijn handen loopt hij terug naar ons en zet de kist neer op het bureau. Nou maak maar eens open. <Matthys> 'Aan jou de eer Fae.' *Ze buigt zich over de tafel heen en opent langzaam het kistje. Ik zie haar verbaasd kijken. Wat is het? <Lieke> Euh oortjes? en 2 horloges? <Fae> Niet zomaar oortjes en 2 horloges, met die oortjes kunnen jullie contact met elkaar opnemen waar dan ook. Je moet hem dan wel aan doen en die horloge, daarmee kun je in elke camera kijken zonder te hacken om alles in de gaten te houden. Handig voor vannacht als jullie willen weten waar die Harmans is in het huis, het werkt trouwens binnen de 1 kilometer. Het heeft een lampje en een laser geen idee waarom maar Let er alsjeblieft goed op het is van opa geweest en ik heb het zelf ook gebruikt. <Matthys> 'Wow bedankt Pa!' En kies verstandig wie die horloge gaat dragen! het zijn er 2 dus kies verstandig. <Matthys> Matthy en Fae nemen jullie maar die horloge. <Robbie> Ja! Jullie zijn het belangrijkst in de Maffia. <Charlotte> Zeker? <Fae> Heel zeker! <Raoul> 'Oke dan, dan nemen wij die horloge.' *Fae pakt een horloge en geeft er een aan mij, ze pakt er nog een en doet het bij haar om. Ik doe hetzelfde bij mezelf. Nou iedereen pak maar een oortje, en bewaar hem goed en raak hem niet kwijt! <Matthys> *Iedereen pakt een oortje en stopt het weg. Ja dit was het eigenlijk en heel veel succes toppers! als er is fout of mis gaat neem contact met mij op via het oortje of bel maar gwn met je telefoon dat kan ook. Maar wees voorzichtig! <Matthys> Gaan we doen, bedankt Meneer! <Koen> Geen dank jongen, ga nu maar naar huis jullie moeten nog even voorbereiden op de zaak. Niet waar? <Matthys> Dat zeker <Fae> *Na wat gepraat gaan we eindelijk met de fiets weer naar de bunker toe.
JE LEEST
See you again after 8 years//ft Bankzitters/Matthy
FanficHet gaat over Fae ze ziet na 8 jaar haar vriend weer maar dan gebeuren de raarste dingen.. Van een auto ongeluk tot een Maffia bende... Veel plezier met lezen!! ❤️