part-6

1.6K 155 60
                                    

ဖိဘက်လေးတွေပေးကြပါလို့ တကယ်ကိုအားမရှိဘူး ပြာယာကvoteမရှိရင်လည်းရတယ် voteမပေးနဲ့ ဖိဘက်ကပြာယာရဲ့တကယ့်အားဖြစ်နေလို့ပါ ဆက်မရေးစေချင်လည်းပြောပါ unပေးပါ့မယ် အခုလိုရေးထားတာကိုဖိဘက်မပေးတဲ့နည်းနဲ့ လျစ်လျူမရှုကြပါနဲ့

vote-0 feedback -20ရတယ်မလား😢😢

<>>>>>>>>>>♥<<<<<<<<<<<>

တိတ်ဆိတ်လှတဲ့ကော်ဖီဆိုင်ရဲ့ထောင့်ဆုံးဝိုင်းလေးဝယ်ရောက်ရှိနေတဲ့သူနှစ်ယောက် နှစ်ယောက်လုံးဘက်မှလည်းစကားစပြောခြင်းမရှိ

အချိန်အတော်တန်ကြာတိတ်ဆိတ်နေသောစားပွဲဝိုင်း တိတ်ဆိတ်မှုကိုဖြိုခွင်းလိုက်တဲ့စကားသံတစ်ခု

"ဒီက ChioMinhee shiဟုတ်ပါတယ်နော်"

"ဟုတ်ပါတယ် ဘာကိစ္စနဲ့ချိန်းတာလဲ Jeon Jungkook shi"

"ခများက ကျနော်နာမည်ကိုသိနေတယ် ဒါပေမယ့် Jeon Jungkookမဟုတ်ပါဘူး Kim Jungkookပါ KimTaehyungရဲ့တရားဝင်လက်ထပ်ထားတဲ့ယောကျ်ား"

"နာမည်ကိုလည်းသိတယ် မင်းရဲ့လင်ကိုလည်းသိတယ် မင်ရဲ့လင်Kim Taehyungက ငါ့companyကအလုပ်သမားပဲ့ဟာကို"

"ကျနော်ရှည်ရှည်ဝေးဝေးမပြောချင်ဘူး Minhee shi မောင်နဲ့ပက်သက်တာကိုရပ်တမ်းကရပ်ပေးပါ ကျနော်ခများတို့ဘယ်အခြေနေရောက်နေလဲဆိုတာ သိတယ် အဲဒါကြောင့်မလို့နောက်မကျသေးခင်နောက်ဆုတ်ပေးပါ မောင့်အနားကအပြီးအပိုင်ထွက်သွား မဟုတ်ရင်လည်မောင့်ကိုခများဆီကအဝေးကိုအတူထွက်သွားပေးမယ်"

"ဒီတိုင်းလွယ်လွယ်တော့ရမလား အပေးယူနဲ့ပေါ့"

"ဘာလဲ မောင်ကလွဲရင်ကျန်တာအကုန်ပေးနိုင်တယ်"

"မင်းကိုအချိန်၃လပေးမယ် သုံးလအတွင်းမှာမင်းကြိုက်တဲ့ပုံစံနဲ့ Taehyung ကိုမင်းအနားမှာခေါ်ထားနိုင်တယ် သုံးလပြည့်လို့ သူကမင်းကိုမရွေးချယ်ပဲ့ တို့ကိုရွေးချယ်သွားရင် မင်းသူ့ကိုကွာရှင်းပေးရမယ် သူ့ရှေ့ကိုနောက်ထပ်လုံးဝပေါ်လာခွင့်မရှိဘူး မင်းကိုရွေးချယ်သွားရင် မင်းတို့ရှေ့ကိုဒီတသက်မှမဟုတ်ဘူး နောက်သံသရာအထိငါမပေါ်လာဘူး မင်းတို့နဲ့Taehyungတို့မိဘတို့အဆင်မပြေဖြစ်နေတာကိုပြေလည်အောင်စီစဥ်ပေးထားခဲ့မယ် ဘယ်လိုလဲ မျှရဲ့လား"

The Rope (compleded)Where stories live. Discover now