0.5

106 13 1
                                    

Jaebum pastasının üzerine bir mum koydu. Ardından çakmağını yakarak mumun üzerine bir ateş kondurdu. Dilek tuttuktan sonra söndürecek ve önünde duran bu pastayı yiyecekti. Bitiremeyecekti, emindi kendisinden.

Derin bir nefes aldı. Ardından ellerini sımsıkı kenetleyip gözlerini kapattı. Etrafta kimsenin olmadığı düşüncesiyle sesli bir şekilde diledi dileğini. "Dünyada olmasını istediğim hiçbir şey yok, sadece benden aldıklarını cennetinde karşılamanı istiyorum tanrım. Bu konuda içim rahat olsun."

Ardından mumunu üfledi, gözlerini açtıktan sonra. Arkadan bir alkış sesi duydu, saddce bir kişiye ait olduğu belli olan bu düşük sesli el çırpış sesleri ile başını çevirip baktı. "Doğum günün kutlu olsun." dedi Seulgi, ellerini üzerindeki kot pantolonun arka ceplerine sokmuş dikiliyordu Jaebum'un karşısında. Sakin dalgaların çıkardığı sesler Jaebum'un sürdürdüğü sessizliği bir bir bozarken Seulgi üzerindeki düz beyaz tişörtün yakalarını düzeltip Jaebum'un yanına oturdu.

"Cennete yolladıkların-"

"Cennete gittiklerinden emin değilim."
Seulgi başını iki yana salladı. "Mumu üfleyebildin. Dileğin gerçek olacak ya da zaten gerçek. Eğer gerçekleşmeyecek olsaydı emin ol üfleyemezdin, rüzgar söndürürdü."

Jaebum kaşlarını kaldırdı. "Bu doğru mu?"
Seulgi kafa salladı. "Kesinlikle."

Seulgi ayağa kalktı. "Kalk hadi doğum gününü kutlayalım."
Jaebum inanamadığı için kaşlarını kaldırarak bakarken Seulgi omuz silkti. "Ben de tek başıma kutlamaya buraya gelmiştiö. Bugün benim de doğum günüm."
Jaebum mumun ucuna tekrar bir ateş kondurdu ve ayağa kalkıp Seulgi'ye doğru uzattı.

Gülümsedi ardından. Seulgi bu gülümseme karşısında tutamadı kendisini, o da gülümsedi.

Jaebum tembih eder gibi konuştu. "Sen de dışından dile dileğini."
Seulgi kafa sallayıp gözlerini kapattı ve söyledi dileğini. "Çok yakın arkadaşlar olalım."
Gözlerini açıp Jaebum'a baktı. "Çünkü tek arkadaşım sensin, eğer sen de arkadaş gibi görüyorsan." Seulgi cümlesinden sonra mumu üflemek üzere dudaklarını büzdü.

Ancak Seulgi mumu üfleyecekti ki rüzgar ateşi söndürdü.

Ancak Seulgi mumu üfleyecekti ki rüzgar ateşi söndürdü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yakaladınız mı inceyi :)

Desperate ➵ jaebum + seulgi ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin