1.1

86 15 2
                                    

Seulgi arabasından çıktı ve eczaneye gitti. Jaebum camı açıp Seulgi'ye seslendi. Seulgi kafasını çebirip baktığında Jaebum'un kredi kartını uzattığını gördü. Seulgi göz devirdi. "At onu cebine!"

Jaebum bıkkınlıkla kolunu içeri çekince Seulgi bağırdı bu sefer. "Camını kapat üşütme!"
Jaebum, Seulgi'nin dediğini yaparak camı kapattı ve Seulgi hemen reçetede yazılanları alıp çıktı. Arabaya doğru koştu ve bindi koltuğuna. Jaebum'un ateşini ölçtü tekrar eliyle. "Saat akşam sekize geliyor. Akşam için aç ilaçlarını içmen lazım."

Jaebum kafa salladı halsizlikle. Seulgi torpidodan çıkardığı şişeyi uzattı. "Hadi iç bakalım şu ilaçları." dedi ve poşetten çıkardı lazım olan ilaçları Seulgi. Jaebum Seulgi'nin verdiği hapları bir bir yuttu ve tekrar başını geri yasladı. "En sevdiğin yemek?"

"Kimchi jigae..." Biraz bekledikten sonra devam etti Jaebum. "... Ama senin yaptığından."

Seulgi gülümsedi. "Tamam o hâlde. Eve geçelim sen uyu. Ben de baeksuk ve kimchi jigae yapayım. Hastayken baeuksuk iyi geliyor."
Jaebum gözlerini sımsıkı yumdu. Gözyaşlarını tutmak istedi o an. Hasta olduğu için duygusal bir boşluktaydı ve o yüzden gözyaşlarına boğulmaya hazırdı her an.

Öyle dolmuştu ki gözleri, ıslanmıştı kirpikleri.

Seulgi bunları farkettiği anda bir gözünün üstünü öptü Jaebum'un. Jaebum şaşkınlıkla gözlerini açtığında Seulgi, Jaebum'un kan çanağına dönmüş gözlerine baktı. "Ağlama, çok ciddiyim ben de ağlarım çünkü."

Seulgi sonunda arabayı çalıştırıp sürmeye başladı. Jaebum ise kafasını gömdü tekrar kapüşonuna. Seulgi tekrar konuştu. "Ya da ağla. Ağla içindekileri boşalt sıkma benim yüzümden kendini. Ağla, beraber ağlayalım."

Çok haşmetli bir çiftYakında finali görür bu gözler haberiniz olsun <3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çok haşmetli bir çift
Yakında finali görür bu gözler haberiniz olsun <3

Sizi çok seviyorum ❤

Desperate ➵ jaebum + seulgi ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin