1.3 ✔

107 12 1
                                    

"İşte bu şekilde içerisi." dedi Jaebum. Ardından Seulgi'nin elini tutmayı bırakıp elini cebine soktu ve bu durum Seulgi'yi huzursuz etti. Seulgi, terleyip terlemediğini kontrol etmek için ellerini kontrol etti. Terlememişti de. "Neden bıraktı ki elimi?" diye düşündü.

Bu düşüncelerinden arındırdı kendini hızlıca. Sorusuna "Belki de eli yorulmuştur." diye cevap buldu kendince ve mekânâ göz attı hızlıca. "Jinyoung gurur duyuyordur seninle. Onun adına ikinci barını açıyorsun. Gittikçe büyüttün tüm işlerini!"

Jaebum gülümsedi kocaman. "Jinyoung gurur duyuyordur seninle." cümlesi tatmin etmişti Jaebum'u. Daha da mutlu hissediyordu kendini.
"Geçen ay ben hastayken söz vermiştik ya birbirimize." diye girdi konuya Jaebum. Ardından yere diz çöküp, az önce Seulgi'den çekip de cebine attığı elinde yüzük kutusu belirdi. Elini cebinden çıkardığında ancak anlamıştı Seulgi, Jaebum'un elini kendi elinden çekmesinin nedenini.

Siyah yüzük kutusunu, Seulgi'nin gözleri önünde açtı ve ona doğru uzattı. "Benimle evlenir misin?"

Seulgi gülümsedi kocaman ve sadece kafa salladı. "Bir ay sonra evlenelim diye pat diye söyleyen benim, tabii ki evet." dedi Seulgi. Tabii bunu dediğinde Jaebum çoktan ayağa kalkmıştı ve birbirlerine sarılıyorlardı.

Seulgi geri çekilip dudağının kenarını öptü Jaebum'un. Mutluluktan havalara uçmak üzereydi ikisi de. Bu Seulgi'nin Jaebum'u ikinci kez öpüşüydü.

Seulgi devam etti sözlerine. "Bir senemi boşa harcadıktan sonra iki ayda dünyaları buldum sende. 'Her hüznün arkasında bir mutluluk vardır.' sözü çok doğruymuş. Gerçekten de bir senelik hüznün ardından gelen mutluluksun bana." Seulgi bu sefer yukarı baktı. "Tanrım, teşekkürler."

Jaebum güldü Seulgi'nin bu tavrına. "Seni seviyorum."

"Ben de seni seviyorum."

Kısa bir finaldi ama kitabı elimden geldiğince uzatmaya çalışmıştım zaten

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kısa bir finaldi ama kitabı elimden geldiğince uzatmaya çalışmıştım zaten

Sizleri çok çok öpüyorum, sevgiyle kalın sağlıcakla kalın canlarım <3

Yeni kitaplarda buluşalım 👋🏻

Desperate ➵ jaebum + seulgi ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin