-BELLA SAÇIMI BIRAKIR MISIN?
-ONA BİR DAHA YAKLASMAYACAKSİN DUYDUN MU
-YA YURU GİT AW KERİZİ
-" Keriz mi? Sanırım hala akıllanmadın " dedi ve sacımdan daha sert çekerek beni yere düşürdü. Gerçekten çok fena dayak yiyordum. Artık vurmamasi için bacağının arkasından tekme attım yere düşürüp saçlarını elime doladım ve bu sefer ben onun canını yaktım. Aslında amacım sadece kendimi korumaktı ama gözümü öyle bir hırs bürünmüştü ki saçını çok sert bir şekilde çekip onu yerde sürükledim. Kavganın son bulması için ne yapacağımı düşünürken o elimden kurtulup kucağıma doğru atladı ve suratımı yumruklamaya başladı bende o hala kucağımdayken onun olduğu tarafa doğru kendimi yere bıraktım. Canı acıdığı belliydi ama ben hala sinirli olduğum için ayağa kalkıp sonra tekrar üzerine atladım. Görünüşe bakılırsa ben kazanmıştım. Sesleri duymuş olacaklar ki içeri Edward, çükümen ve Jacob içeri daldı . İçeri daldıklarında bende yerde yatıyordum o da . İkimizin de yüzü kan içindeydi. Jacob beni kucağına aldı ve revire doğru koşmaya başladı. O beni taşırken kafamı göğsüne dayamıştım. Terle karışık parfüm kokusu o kadar güzeldi ki ona neden aşık olduğumu bir kez daha anladım. Giderken bana iyi olup olmadığımı sordu ben tabi ki de iyiyim diyemezdim eğer deseydim ilgisi azalacaktı o yüzden "Çok kötüyüm acilen revire gidelim" dedim ve o daha hızlı koşmaya başladı. Revire girdiğimizde beni direkt sedyeye bıraktı. Sanırım gerçekten kötüydüm çünkü gözlerim yavaşça kapanıyordu. Jacob elimi tuttu ve sakın uyuma bu çok önemli dedi.Yan sedyede Bella yatıyordu hemşire önce onu kontrol etmeye başladı Edward yanıma gelip "iyi misin" dedi bende "Sayılmaz. Bella ne durumda" dedim o "sanırım bir kaburgası çatlamış onu hastaneye götürmemiz lazım" dedi . Benimde durumum gittikçe kötüleşiyordu yere atladığımizda kafamı yere çarptığım için yarılmıştı ve çok fazla kanıyordu. Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu ve tam kapanmadan önce gördüğüm son şey belanın bana şeytani bakışlariydi.
•~Devam Edecek~•