Çocuk Yapmak

75 5 2
                                    

Jacob gözlerime kitlendi, bana iyice yaklaşıp kulağıma "bu tarz durumlar için önceden ayrılmış güçlü kurtların spermleri var yarın akşam yine geleceğim ve bu işi halledeceğiz" dedi. Şok olmuştum ona dönüp"şaka mı yapıyorsun?" Dedim bana dönüp "hayır... bunu diyeceğini biliyordum... Bana aşık olduğunu biliyorum ben de sana boş değilim... Ama sandığın kadar güçlü bir kurt adam değilim... Benim annem bir insandı... Ve ben onun ilk çocuğuyum yani melezim... Yani benden hamile kalamayabilirsin Zahide... " Dedi ve hüngür hüngür ağlamaya başladı. Aman tanrım o ağlıyordu, fırsat bu fırsat dedim ve kucağına oturup ona sarıldım "Hayır ağlama, bunun bi önemi yok. Ben de melezim , babam yarı Suriyeli ama bu bir dert değil. Üstelik senin bunu başarabileceğine inanıyorum" dedim ve gözlerinin içine baktım. Birkaç saniyelik sessizliğin ardından bana " gerçekten bana inanıyor musun , bunu yapmak ikimizin de canını tehlikeye atabilir.". Ay ne savaşmış amk jacob beni bi kere s*kse olsem de önemli değil zaten dedim içimden. "Evet sana inanıyorum hadi  içime çocuklarını doldur" dedim. Ama öncesinde dişlerimi fircalamam lazımdı. Tuvalete gittim. Tam dişlerimi fircalarken kapımın tiklatildigini duydum. Daha ağzımdaki köpüğü çalkalayamadan koştum çünkü gelen muhtemelen annemdi ve odada yarı çıplak bir erkek vardı. Kapıyı açmak için odama geri döndüğümde Jacobu göremedim muhtemelen bir yere saklanmıştır dedim. Kapıyı açtım ve yanılmamıştım kapıdaki annemdi. Dedi ki "Edward diye bi cocuk seni görmek istediğini söyledi, ben de içeri aldım" dedi ve arkasından bir anda Edward belirdi. Aman tanrım ben ne yapacağım niye geldi diye düşündüm. Anneme teşekkür edip Edwardi odama aldım. Bir kaç saniye odama göz gezdirdi ve daha sonrasında gözlerime baktı. Daha fazla lafa gerek yok ben sana çok aşığım dedi ve daha ben tepki veremeden dudaklarima yapıştı...

~DEVAM EDECEK~

Jacob ile Hayal EtHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin