Ne yapacağımı bilemiyordum. O dudaklarıma yapıştıktan sonra hareket edememiştim. Onu ittirmeye çalışmıştım ama ben ittirdikce daha da sıkı tutuyordu beni. Bırakması için bu defa sertçe ittirmistim , onu ittirdikten sonra dudaklarını yalayıp gözlerimin içine baktı ve bana" seni bir kere issirmama izin verir misin?" dedi. Hayır demek istedim, fakat ses çıkarmadığım için o bunu onaylamisim gibi algiladi. Tam boynuma doğru hamle yaparken Jacob bir anda Edwardin arkasinda belirdi , onu omuzundan tutup çevirdi. Hiçbir şey dememişti. Arkasındaki aynadan Edwardin yüzünü görmüştüm , kesinlikle sizin de görmeniz lazımdı. Ben aynadan Edwardi izlerken Jacob ona kafa attı, tabi arkasinda benim olduğumu unutmuş olsa gerek Edwardin kafasi da bana çarpmıştı. Ne kadar bir süreden bahsettigimizi bilmiyorum ama tahmini olarak 5 dakika falan bayılmışım. Uyandığımda Ajcob Edwardi sandalyeme oturtmuş uyanmasını bekliyordu. Benim uyandığımı görünce yanıma gelip "Nasılsın kurt prensesim" dedi. Suratım kızarmıştı, gülümseyerek "Biraz burnum acıyor ama iyiyim" dedim. Edwardla beraber beni de yamultmustu ve tahmin edebileceğiniz üzere Edward benden de kötü durumdaydı. Edwardin uyanmasını beklerken evin kapısının çaldığını duydum. Jacob a dönüp "ben kapıya bakayim sen burada bekle" dedim. Ben merdivenlerden inerken annem çoktan kapıyı açmıştı, kapıdan tanıdık ve pek de hoş olmayan bir kız sesi geliyordu. Kapıdan baktığımda gördüğüme inanmadım, Bella Swan , aptal kaşar kapımdaydı. Annemin hiçbir şey anlamaması için " Aaaaaa Bella sen mi geldin, tamam anne sen içeri geçebilirsin ben ilgilenirim". Annem hiç üstelemeden içeri geçti. Bellanin bana doğru hamle yapacağını bildiğim için kendimi hazırlamıştım, tahmin ettiğim gibi oldu Bella omzuma doğru hamle yaptı beni tutmasina izin vermedimbben de ona karşı hamle yapıp kolunu tuttum.sert bir şekilde "Benden ne istiyorsun s*rtuk neden evime geldin" dedim. Korkmasıni beklemiştim kendimden çok emindim. Bella sesli sesli gülmeye başladı. Beni çabuk bırak veya bırakma kendi bileceğin iş , ama uyarmak isterim şu an evinin etrafi yüzlerce vampirle çevrili. Ya kolumu bırakırsın yukarı çıkarırsın ya da bi ıslığıma bakar her şey olacakları sen düşün. Korkmuştum o yüzden kolunu bıraktım ban dönüp küstahça" ben de öyle düşünmüştüm" dedi. Altında kalamazdım ve "Benim Ultra Alfa Kraliçe kurt olduğumu biliyorsundur herhalde" dedim. Gülmesini beklemiştim ama hiçbir şey demedi acaba ne demistim hiçbir fikrim yoktu. Odama çıkıp kapıyı açtığımız anda Edward Bellaya dönüp "Plan yanlış gitti ben Zahideyi öptüm,onu arzuladım bi anlığına onu ısırmak istedim". Bella kafasını bana çevirdiği anda arkamizdaki cam çok sesli bir şekilde patladı. Sırtımda birini hissettiğim anda cam kırıklarının havada uçuştuğunu görmüştüm, o 5 saniye benim için 1 saat gibi geçmişti. Hayat sanki yavaşlamıştı gelenlerin benim düşmanım olduğunu biliyordum. Neden ona aşık olmuştum ki , ben nasıl bir belaya bulaştım...