ანა-ხოდაა როგორც იქნა სახლᲨი მივაᲦწიეეᲗ.
ჯიმინი იატაკს ეხუტებოდა , ქუქი სარკეს ეპრანᲭებოდა სინარცისე Შემოაწვა...Შუგა ბალიᲨს ეხუტებოდა და სიყვარულს უხსნიდა...ჯინი დივანს ეკოცნავებოდა...ჯუნი Თაეს ეცეკვებოდა უფრო აბურᲗავებდა საწყალ ბიᲭს აქეᲗ იქიᲗ ისვროდა...ჰობი მას რაც Შეეხება დგას მოაჯირᲗან და ეხიტება Თან ეუბნებოდა არსად არ გაგიᲨვებო..
ხო აი მაკის ხელᲨი ვუᲭრუვარ და მაᲦლა მივყავარ Თავის ᲭუკაᲨი სინამდვილეᲨი კი ერᲗ კიბეზე ადის Ჩამოდის ადის Ჩამოდის და ამყველაფერს სამახსოვროდ ვინახავᲗ...ჯიმინი-უჰ რაცივიხარ საყვარელო მე გაგაᲗბობ მოდი ᲩემᲗან...და დაეᲗხლიᲨა იატაკზე..
ქუქი-ვაიმე რალამაზივარ ᲦმერᲗო ასეᲗი ლამაზი რამ Შემქმნა...
Შუგა-Შენ რომ არ მყავდე Ჩემო ერᲗადერᲗო რა მეᲨველებოდაა ყველᲗვის Ჩემს გვერდიᲗ ხარ Ჩემო ცხოვრების Თანამგზავრო..
ჯინი-Ჩემო ერᲗადერᲗო მაკოცე რისა გცხვენი მოდი აქაა...
ჯუნი-აიᲨ Თაეეე მეცეკვე ბიᲭო წესივრად ეე-Თაე ნუ მაბურᲗავწბ ბალიᲨივიᲗ გააჯვი Შენი...
ჰობი-არასოდეს გაგიᲨვებ სულ Შენს გვერდიᲗ ვიქნები არმიგატოვრბ Ჩემო ერᲗადერᲗო...
მაიკი-აიᲨ რიᲗ ვერ მივაᲦწიე ამ ოᲗახამდე ამის-ოხხხ მაიკიი დამსვი ასე ვერ ავალᲗ მᲗელიდᲦე მაᲦლა დამსვი ბიᲭოო..
მაიკი- მაიცა ახლა Ჩვენ წინ სამოᲗხუსაკენ მივდივარᲗ..
ანა-რა სამოᲗხე ბიᲭო Ჩამომსვიიი...
როგორციქ ა გოგონა Ჩამოსვა ბიᲭმა გოგონამ ხელი მოკიდა ქმარს და არეული ნამბიჯებიᲗ აუყვენ კიბეებს და მიაᲦწიეს ოᲗახამდე მაᲗი გამოცვლანუნდა გენახაᲗ და რომ გამოიცვალეს დაწვენ Თუარა ერᲗმანეᲗს Ჩაეხუტნენ და ტკბილად დაეᲫინაᲗ...
YOU ARE READING
ჩემი ღიმილის აზრი
Romanceგოგონა სახელად ანა ბევრ ტკივილს და ტანჯვას გადაიტან ერთ დღსსაც გამოჩნდება ადამიანი ვინც მის სახეზე ღიმილს გამოიწვევს.მაგრამ რა მოხვდება როცა მას დაკარგავს?