საშინელი ცხოვრება

249 21 2
                                    

მე ანა კოიძე ვარ 18წლის.

მყავს დედა და მამინაცვალი 3 წლის ვიყავი როცა მამა დაიღუპა 6 წლის ვიყავი როცა დედა ჯინზე დაქორწინდა ჩემს მამინაცვალზე

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

მყავს დედა და მამინაცვალი 3 წლის ვიყავი როცა მამა დაიღუპა 6 წლის ვიყავი როცა დედა ჯინზე დაქორწინდა ჩემს მამინაცვალზე. ცოტახანი კარგად იქცეოდა საჩუქრები მოჰქონდა მეთამაშებოდა გასართობად დავყავდი.
მაგრამ ერთ დღესაც სახლში ნასვამი მოვიდა მე კიბეებზე ჩამოვდიოდი და დავეცი ხოდა ტირილი დავიწყე არვიცი იმ დროს მას რამოუვიდა ახლოს მოვიდა.
მეგონა მომეფერებოდა და მეტყოდა არიტიროო.
მანკი მითხრა რა გატირებს უკე დიდი ხარ ყელში ამოვიდა შენი საქციელებიო.
დედა სამსახურში იყო მაგ დროს მეკი ტირილს არ ვწყვეტდი.
მან ქამარი მოიხსნა და ცემა დამიწყო.
სრულიად უდანაშაულო ვიყავი.
მეზობლები კარებზე აბრახუნებდნენ პოლიცია გამოიძახეს მაგრამ ვერაფერი დაუმტკიცეს. შემდეგ დედა 1 კვირით წავიდა მივლინებაში. კვირებს კვირები ემატებოდა წლებს კი წლები და ასე გავიდა რამდენიმე წელი.
10 წლის ვიყავი როცა დედა იქედან ჩამოვიდა სახში მოვიდა და როგორც ყოველთვის ნაცემი დავხვდი.
ესყველაფერი რომდაინახა კინაღამ გაგიჟდა პოლიციაში დარეკა სანამ ისინი მოვიდნენ ჯინი მოვიდა მან კიდევ სიგნალის ხმა გაიგო და დედას დაარტყა მასზეც აწია ხელი პოლიცია კი უკან გაისტუმრა არაფერი მომხვდარა შეგილიათ წახვიდეთო.
მათ სახლი დაათვალიერეს და ჩვენ ვერ გვნახეს. მობრუნდა და ისევ ცემა დაგვიწყო მერე კი წაეთრა დასაძინებლად.
მე და დედა ერთად ვიწექით დედამ მომიყვა რომ იქ მამას ძმაკაცს შეხვდა მას ბიჭი ჰყოლია ჩემზე ერთი წლით დიდი 11 წლის ყოფილა.
დედამ ბიძია ჯეკზე ყველაფერი მომიყვა ის მამას პარტნიორი და მისი ძმაკაცი ყოფილა. მის შვილს კი ჯანი ქვია. მე სკოლაში დავდივარ და იქაც არ მაკლია ჩაგვრა იმის გამო რო კარგი ამინდებია მეკი სულ დახურული ტანსაცმლით კეპით და პირბადით დავდივარ რადგან დალურჯებები დავმალო.
15 წლის ვიყავი როცა ჯინზე გადაწყვიტა დედამ რომ გავეთხოვებინე რადგან ვეღარ იტანდა რომ მამინაცვალი მცემდა.
მას ჩემზე ცუდები უთხრა უთხრა რომ თუ გამათხოვებდნენ თავიდან მომიშორებდნენ და არც იქ მელოდა კარგი დღეები და ამის მერე მას ხელიც არ აუწევია დედაზე დედაც იძულებული იყო ჩემთვის ეყვირა სანამ ყველაფერს მოაგვარებდნენ.
ჯანმა ყველაფერი იცოდა თუ რატომ მათხოვებდნენ და არ იყო პრობლემა ამიტომაც ის თანახმა იყო რომ მე გადავრჩენილიყავი.
დავინიშნეთ და სამდღეში ქორწილი იყო ის კი მაინც აგრძელებდა ცემას ბოლოდღეს არუცემივარ მარტო.
ლამაზი თეთრი სამოსი დ ტონა მაკიაჟი რომელიც დალურჯებებს მალავდა.
კაბა ვერ ჩავიცვი რადგან ასეთ დღეში ვიყავი. დედამ მითხრა რომ მედა ჯანი ადრე ერთად ვიზრდებოდით და თავიდანვე ქონდათ გადაწყვეტილი ჩვენი ქორწილი თურმე.

ჩემი ღიმილის აზრიWhere stories live. Discover now