მამის გაცნობა

79 12 0
                                    

ანა-მოკლედ გამეღვიძა და ავდექი აბაზანაში შევედი გადავივლე და როცა გამოვედი კარზე ბრახუნის ხმა გაიგე მაიკი გავიდა გასაღებად.
ქვემოთ რომ ჩავედი უცხო კაცი დამხვდა. ქოშინით ბოდიშებს იხდიდა შეწუხებისთვის და თქვა რომ მოსდევდნენ. მერე კი შიგნით შემოვიპატიშეთ და გაგვეცნო.

???-მე ნაილი მქვია ადრე ცოლშვილი მყავდა მათით დამემუქრნენ და ჩემი მაფიაში გარევა გადაწყვიტეს.
მაშინ გოგო მყავდა და ჩემი ცოლი ბიჭზე იყო ფეხმძიმედ ადგენ და მომიტაცეს შემდეგ კი მკვდრად გამომაცხადეს...ჩემი ცოლი არ გათხოვილა მაგრამ კაცთან ერთად ცხოვრობდა რომელიც ეუბნებოდა რომ ჩემი საუკეთესო მეგობარი იყო ის მაფიის წევრებიდან ერთ ერთი იყო. როგორც გავიგე დაიჭირეს მაგარმ რატომ ან დოგორ არ ვიცი.

ანა-შემდეგ კი თავის ცოლ შვილის ფოტო გვანახა...
სადაც დედაჩემი და პატარა მე ვიყავი. ესრომდავინახე მაშინვე ვიყვირე ეს დედაჩემია..ის კაცი რომელიც მამაჩემი აღმოჩნდა ცრემლებ მორეულმა თქვა...

ნაილი- ანუ შენ ჩემო პატარა პრინცესავ შენ ჩემი ლამაზი გოგონა ხარ?
დედიკო სადაა ? მე მითხრეს რომ გადახვედიათ აქედან.

ანა-მეკი ვუთხარიყველაფერი რაც მოხვდა და ასე დავურეკე დედას და მოვიყვანე შინ. მერეკი მამა ნახა რომელიც აბაზანიდან ახალი გამოსული იყო ცრემლიანი თვალებით გაექნა და ჩაეხუტა შემდეგ კი ძმაზე ვისაუბრეთ თურმე ის საზღვარ გარეთ ცხოვრობს ბებოსთან და იმ კაცმა არც კი იცოდა რომ ის არსებობდა დედამ მისწერა მაგრამ მან არ გვიპასუხა მერე დაურეკა არც მაშინ გვიპასუხა და დედამ თქვა ვიცი სად ცხოვრობს წავიდეთ და ვნახოთო.ხოდაა ხვალ ძამიკოს სანახავად კორეაში მივდივართ.
ბებოსაც დაურეკა და არც მან გვიპასუხა ცოტა ვინერვიულეთ მაგრამ შემდეგ ვსაუბრობდით და ვერთობოდით.. მაიკიც გავაცანი მამას და ძალიან გაუხარდა ასეთი ქმარი რომ ყავს მაგრამ არ მოეწონა ასეთი ახალგაზრდები რომ დავქორწინდით და თან რომ გაიგო რატომ მეცვა ასე სულ გაგიჟდა.

ანა-ექიმმა ისეთი რამ გამომიწერა რომ ორ დღეში მხოლოდ წერტილებიღა ჩანდა და ისინიც აღარ არის თითქმის და შემილია უკვე ვიარო ისე როგორც მინდა ნუ ჯერ არა მაგრამ მალე შევძლებ ჯერ კიდევ მაქ ლაქები.

ჩემი ღიმილის აზრიWhere stories live. Discover now