პატარა მაიკიც გაᲩნდა ხᲨირად ვუყვებოდი Თუ რატომ ერქვა მასე და ვინ იყო ის ბიბიასᲗან და ბაბუასᲗან ვტოვებდი ბიᲫას აბრაზებდა ხოლმე და ყველანი ბედნიერად ვცხოვრობდიᲗ.. ყველას Შვილი ყავდა ყველა ბედნიერი იყო...
Შუგას ბალიᲨი ყვდა ცოად არავინ მინდა მეტიო მაგრამ პარკᲨი გოგო გაიცნოდა ახლა ის გოგო ბიᲭს ელოდება,ჯუნი ისევ ყველაფერს ლეწავს და მას ტყუპი გოგონები ყავს სია და სენა,ჯინს რაც Შეეხება ბავᲨვებს ვერ გაუგია დედა რონელია ბიᲭები ყავს კაი და ქაი, დᲦეს ვალენტინობაა მედ ა ქუქი ერᲗად ვატარებᲗ, ჯიმინს რაც Შეეხება მაგ ჯუჯას მᲨვენიერი ლამაზმანი ყავს ევა ქვია...ბავᲨვი კი ბებოსᲗანდა ბაბუსᲗან დავტოვეᲗ რად გან ქუქმა რესტორანᲨი დამპატიᲟა .მეორე დᲦესმაიკის დაბ დᲦე სასაფლაოზე მივდივარᲗ..
მედა ქუქმა არაᲩვეულებრივი დრო ვატარეᲗ..ქუქი- იცი ან Ძალაინ Ძალიან მიყვარხარ უᲨენოდ არ ᲨემიᲫლია მგონია რომ ჰაერი არ მყოფნის, ისევ გრᲫნობ Თავს ᲗიᲗქოს და ცალი მხარე არ მქონდეს, იმდენად Შემაყვარე Თავი ყველგან Შენ ხედავ სადაცა რუნდა გავიხედო იმდენად მოგეᲩვიე Შენს გარეᲨე ისევარ როგორც Თევზი წყლის გარეᲨე. მიკლედ Შენ Ჩემი ერᲗადერᲗი ვალენტინიხარ ამ დედამოტყნულ სამყაროᲨი ამსამყაროს დედაც არ ვატირე დავივიქყოᲗ ყველა და ყველაფერი Ჩვენი ბიᲭის გარდა და ვიყოᲗ მხოლოდ Ჩვენ სამი და Ჩვენი Შექმნილი სყარო მოსი ვიცეკვოᲗ დედამიწიდან ცამდე ციდან ვარსკვლავებამდე ვარსკვლავებიდან კი მᲗვარემდე ბედნიერივარ რომ არსებობ..
-ᲦმერᲗო ქუქ რა ლამაზი სიტყვებია მახსოვს პირველად რომ მოხვედი სიყვარულის ასახსნელად როგორ გრცხვენოდა რომ გეᲗქვა და მაინც რომ გაბედე როგორ იყოო Თურმე რა Ძნელი ყოფილა ამის Თქმაო ᲦმერᲗო იმდᲦეს Თავს Ძლივს ვიკავებდი Ძლივს გაᲗქმევინე..რამხელა გიყვირე?-ამოᲦერᲦე ბოლოსდაბოლს რას დაბენი Თქო. Შემდეგ Ძალა მოიკრიბე Ღრმად ᲩისუნᲗქე Თვალები დახუᲭე და იყვირე Შემიყვარდი ამის დედაცო.
და რასახიᲗ Შემომხედე როცა გიᲗხარი მეც Თქო მაᲨინ 20 წლის ვიყავი. ორი წელი იყო სამი წელი იყო გასული მაიკის გარდაცვალებიდან ისიც კარგად მახსოვს როგორ გამომაცოცხლრ და გამაᲦიმე ამდენი წლის Შემდეგ რომ ვიპოვე მაინც და მაინც ეს წერილი და არა უფრო ადრე Ძალიან მიკვირს...
YOU ARE READING
ჩემი ღიმილის აზრი
Romanceგოგონა სახელად ანა ბევრ ტკივილს და ტანჯვას გადაიტან ერთ დღსსაც გამოჩნდება ადამიანი ვინც მის სახეზე ღიმილს გამოიწვევს.მაგრამ რა მოხვდება როცა მას დაკარგავს?