ანას პოვ:
მზის სხივებმა გამაღვიძეს რომელებიც ჩემს სახეზე თამაშობდნენ.
თვალები გავახილე და ჯანი დავინახე მასზე ვიყავი მიხუტებული და ისე მეძინა ძალიან საყვარლად ეძინა თმები წინ ქონდა ჩამოყრილი და ტუჩები გამოწეული. ასე ვუყურებდი სანამ გონს კარზე კაკუნმა არ მომიყვანა ავდექი და კარე გავაღე იქ კი ქალბატონი იყო შუახნის თქვა რომ აქ მუშაბდა და რომ ჩემი ბარგი მოიტანეს. მადლობა გადავუხადე ქალბატონ ჯესიკას და ჩემოდანი შემოვიტანე.
ტანსაცმელი ამოვიღე რათა ჩამეცვა და ჩემოდანი გვერდით მივდე რადგანაც ახალ სახლში გადავიდოდით იქ წამოიღებდნენ.ჯანი-დილა მშვიდობსა ან.
ხმეკი ამ ნათქვამზე გამეღიმა და მეც ვუპასუხე.ანა-დილამშვიდობის ჯან როგორ გეძინა?
ჯანი-ძალიან კარგად და შენ?
ანა-მეც კარგად მომისმინე წუხელ რაც მოხვდა მინდა გითხრა რომ...
ჯანი- არარის აუცილებელი ჩემი არ მოგერიდოს მე მუდამ შენთან ვარ.
📲ტლიკნ ტლანკ: მამა-ჩემო ბიჭო საქმე მოგვარევულია შეგილიათ სკოლაში ერთად წახვუდეთ წარმატებები.
ჯაინი- მამამ თქვა რო საქმე მოაგვარა და შეგვიძლია სკოლაში წავიდეთ.
-კარგი მადლობა გადაეცი მე გამოვიცვლი ხო.
-კარგიი.
-აბაზანაში შევედი გადავივლე 1 ტონა შპაკლი წავისვი და პირბადე გავიკეთე რადგან წესივრად მაინც არ დაიმალა ჩემი დალურჯებები და გამოვედი.
ჯანი-ძალიან კარგად გამოიყურები მაგრამ ეგ პირბადე არგინდა რა.
ანა-ესრომ მოვიხსნა მერე მთელი ჩალურჯებები ჩანს და რავქნა?
ჯანი-მოდი ერთ რაღაცას გავაკეთებ კარგი?
ანა-კარგი.
ჯანი -თანაც თბილად გაცვია.
ასე რომ ჩაიცვა და ტანსაცმელი გადმომიწყო.
ასე მეცვა
YOU ARE READING
ჩემი ღიმილის აზრი
Romanceგოგონა სახელად ანა ბევრ ტკივილს და ტანჯვას გადაიტან ერთ დღსსაც გამოჩნდება ადამიანი ვინც მის სახეზე ღიმილს გამოიწვევს.მაგრამ რა მოხვდება როცა მას დაკარგავს?