-Ჩამოვედით და დედამ იმ მისამართზე წაგვიყვანა სადაც Ჩემი Ძმა იყო.
მაგრამ იქ არავინ არ დაგვხვდა ყველაგნ მოვძებნეთ სადაც მისი ნახვა შეილებოდა მაგრამ ვერსად ვიპოვნეთ მისი სახელია ჯიმინი რომგავიგე ვინიყო შოკი მივიღე. მერეკი გადავწყვიტეთ დანარᲩენ ბიჭებთან გვენახა ის Ჩვენც ერთერთის სახლში ჯონ ჯონ ქუქთან მივედით დავაზარეᲗ და სიმპათიურმა ბიჭმა გააღო.ქუქი -რაგნებავთ?
სალი ანას დედა-ჯიმინს ვეძებთ აქ არის?
ქუქი-დიახ და ვინბრძანდებით რა გადავცე?
სალი-უᲗხარი რომ კიმ სალი კითხულობს მიხვდება ვინ ვარ.
ქუწი-თუ შეილება დამელოდეთ.
ოე ჯიმინ Შე სირო რა დააშავე შენ გეᲫებენ ვიღაც კიმ სალი გეძებს.
ვიღაც ლამაზი ქალია გვერდიᲗ გოგოა გოგოს ტოლი ბიᲭიდა კაცია კიდე.ჯიმინი-ე შეჩემა წესივრად ის დედაჩემია დანარჩენი არვიცი.
დედააა დედი იცი როგორ მომენატრე რამოხვდა რომიცოდე.სალი-რამოხვდა შვილო? მეც მომენატრე.
ჯიმინი-ბებია სოფელში გახდა წასასვლელი რაღაც მოხვდა მეცვიყავიდა გამომიშვა არარის შენი აქ ყოფნა საჭიროო.
სალი-ასეიგი ყველაფერი რიგზეა მოკლედ რაღაცუნდა გიᲗხრა შვილო მამაშენი არ მომკვდარა ვოცხალია აი ისიც ნაილი.
ნაილი-გამარჯობა მე მამაშენი ვარ მიხარია Შენი ნახვა.
ჯიმინი-გამარჯობა მეც მიხარია რომ ცოცსალიხარ.
ანა-აუ გეყოთ თითქოს ვინმეს ასაფლავებდეთ რა სენტიმენტებია გამხიარულდიᲗ.
შენ შვილი გაიცანი შენ მამა იპოვე.
აი მე კი ორივე ვიპოვნე ჯერ მამა ახლაკი შენ ძმა.
ხოხო სწორედ გაიგე მე შენი და ვარ და მეცარვიცი ასე რატომ ვსაუბრობ.ჯიმინი-პირველი ვაუ მაგრად მგავხრ! მეორე შენც გყვარება სიგიჟე... და მესამე მიხარია შენი გაცნობა დაო!... მოიცა ყველაფერი ყველაფერი მაგრამ არმითხრათ რომ ის ჩემი ძმაა თორე ვერგადავიტან ამდენს სუსტი გულიმაქ.
YOU ARE READING
ჩემი ღიმილის აზრი
Romanceგოგონა სახელად ანა ბევრ ტკივილს და ტანჯვას გადაიტან ერთ დღსსაც გამოჩნდება ადამიანი ვინც მის სახეზე ღიმილს გამოიწვევს.მაგრამ რა მოხვდება როცა მას დაკარგავს?