Obsah

127 2 0
                                    

Kapitola první – Oznámení ............................................................

Kapitola druhá - Intriky......................................................................

Kapitola třetí – Žádosti ..................................................................

Kapitola čtvrtá – Odhalení ..............................................................

Kapitola pátá - Konfrontace ........................................................

Kapitola šestá – První salva........................................................................

Kapitola sedmá - Přizpůsobování ..................................................

Kapitola osmá - Rozhovory.............................................................

Kapitola devátá – Soukromé chvíle .....................................................................

Kapitola desátá - Kmotři a dárky.......................................................................

Kapitola jedenáctá – Ukradené polibky ..................................................................

Kapitola dvanáctá – Čeření vody........................................................................

Kapitola třináctá - Vyjednávání..........................................................

Kapitola čtrnáctá - Vítěz?......................................................................

Kapitola patnáctá – Změna pravidel .................................................................

Epilog....................................................................

Námluvy Harryho PotteraKde žijí příběhy. Začni objevovat