David

26 1 0
                                    

Po tom incidentu před pár měsíci jsem si z našetřených peněz pořídila auto a udělala řidičák, abych mohla jezdit do práce a nemusela se bát další podobné situace jako posledně. Jak jsem říkala, skončila jsem s prací v baru a našla si práci jako prodavačka v Tescu. Tahle práce mne bavila. Bavilo mne potkávat cizí lidi a dozvídat se pro co zrovna jeli do obchodu. Většinou to byli normální potraviny či alkohol nebo kondomy. Ale i tak bylo fajn jim pomáhat s nákupem. Jednoho dne jsem to ráno začla fakt špatně. Přišla jsem pozdě a ještě jsem si zapomněla uniformu a tak mne šéfová poslala do skladu, za trest. Byla tam nuda, jediný co jsem celou dobu dělala bylo, že jsem rovnala potraviny podle data spotřeby, fakt zábava. Byl tam se mnou i jeden celkem hezkej brigádník. Mohlo mu bít kolem dvacítky a jevil se celkem atraktivní. Chvíli mi trvalo se vzpamatovat ale po chvilce jsem se opět věnovala své ,,velmi zábavné " práci, kterou jsem měla ještě dalších 6 hodin vykonávat, abych si odpykala trest. Snažila jsem se půvabného mladíka nevšímat, ale bylo to opravdu těžké. Ty jeho blond vlasy a potetované ruce, zase jsem se na něj koukala a on si toho tentokrát všiml a usmál se na mne. Cítila jsem se trapně. Copak mi je 16 abych se chovala jak nadržená puberťačka? Ne, je mi 19 a měla bych se tak i chovat, zpátky do práce. Těch 6 hodin utíkalo hrozně pomalu ale nakonec bylo 8 večer a já mohla jít konečně domů. V šatně jsem si oblékla bundu, byl listopad a venku už celkem mrzlo. Mířila jsem ke dveřím když mě doběhl ten pohledný brigádník. Čau, nechceš zajít do baru na skleničku? Chvíli jsem si to rozmýšlela a nakonec souhlasila.

Takže... Ty jsi ve skladu nová nebo jak je možný že jsem tě tam ještě neviděl? Jinak, já jsem David.

Kdepak, já jsem většinou u pokladny. Dnes jsem byla ve skladu za trest. Pozdní příchod.
Jinak, Ina. Těší mě Davide.


Tak to mne mrzí, ve skladu fakt pravidelně dělat nechceš, je tam nuda a nefunguje tam WiFi.

U sklenky červeného vína jsme se s Davidem celkem sblížili a mně se začal líbit. Nebyla to láska, spíš tělesná přitažlivost. Není se čemu divit, v 19 jsem pořád pana a přede mnou sedí sexy kluk co to s holkama určitě umí. Kousla jsem se do rtu, abych mu nějak naznačila že se mi líbí. Nejspíš jsem byla dost konkrétní, protože to pochopil a vyzval mne k tanci. Po chvíli vášnivého a trochu opilého pohupování do rytmu vyzývavé hudby jsme se začali líbat. David byl fakt sexy a s jazykem to vážně uměl. Cítila jsem že je ten pravý. Ne na celoživotní vztah, ale na první sex v životě. Přála jsem si aby to byl Petr, ale v tuhle chvíli jsem chtěla Davida. Hele kotě, nechceš jít ke mně? Budeme mít soukromí.

Jen když mi slíbíš že mě nenecháš vychladnout.
Opět jsem se kousla do rtu, ale to už mne David vedl za ruku ven z klubu. Když jsme přišli k němu domů, svlékla jsem si bundu a žula boty. Pomalu jsem si začala knoflík po knoflíku rozepínat košili, ale David mne zastavil. Počkej kotě, ne tak rychle, chceš si to užít ne? Na, tu máš na rozehřátí. Vzala jsem si od něj skleničku s drahou skotskou. Kola jsem ji do sebe na jeden nádech a po ní ještě několik dalších skleniček. Chtěla jsem už jít do ložnice když se konečně zvedl a vedl mne za ruku k jeho posteli. Lehla jsem si na ni a začala se svlékat. Ležela jsem tam jen ve spodním prádle a nemohla se dočkat. David se také svlékl do spodního prádla a pak z šuplíku vytáhl kondom a dvě pilulky.

Dáš si? Uvolní tě to a budeš si to víc užívat.

A co že to přesně je?

EMKO, extáze, říkej si tomu jak chceš, tak dáš si?

Jo, proč ne, jestli je to bezpečný.

Strčila jsem si pilulku pod jazyk a čekala, až se začnu cítit jinak. David si nade mne lehnul a začal mě líbat a hladit po těle. Ucítila jsem jeho penis mezi mýma nohama.

Hele, počkej. Měla bych ti něco říct.

Povídej, děje se něco?

Ne, všechno je fajn, jen , já jsem ještě pana.

Počkej, bylo ti už 18 že jo.

Jo, jasně, jen jsem ještě neměla možnost to s někým udělat.  Poslední 2 roky jsem řešila osobní problémy a tak...

Dobře, slibuju že neudělám nic s čím nebudeš souhlasit nebo se ti nebude líbit. Stačí říct a přestanu.

Nepřestávej, líbí se mi to a chci to. Chci tě.

David mne začal zase líbat a šel níž a níž až k mým stehnům. Ucítila jsem jeho měkké rty mezi nohama a užívala si tu rozkoš. Poté mi tam strčil jazyk. Zaryla jsem nehty do jeho postele. Nic tak úžasného jsem necítila. Nevím jestli to bylo tou pilulkou nebo tím vzrušením ale bylo to neuvěřitelný. Když David přestal, podívala jsem se na něj a dala jsem mu vědět že jsem připravená. Vytáhl z kapsy kondom a zubama roztrhl obal. Bylo to celkem sexy. Nasadil si kondom a špičkou penisu do mne vnikl. Lehce jsem zasténala. Vytáhl ho a zase do mne kouskem vnikl, tentokrát trochu hloubš. Znovu ho vytáhl a vsunul tentokrát úplně celý. Vzdychala jsem slastí. Přirážel a zrychloval. Věděl přesně co má dělat a já jen ležela a užívala si každý jeho pohyb. Nakonec jsme se oba udělali a já u něj tu noc přespala. Ráno jsem se v posteli vzbudila sama. Uvědomila jsem si, že ani nemám jeho číslo. Šla jsem si udělat kafe, když někdo zazvonil. Šla jsem otevřít, myslela jsem si že to bude David. Otevřela jsem dveře, stal tam muž v modré uniformě. Dobrý den, dostali jsme anonymní tip, že berete drogy, můžete toto olíznout prosím?
Udělala jsem co po mne strážník chtěl aniž bych si uvědomila že jsem si předešlou noc vzala pilulku od Davida. Tak půjdete se mnou. Zatýkám vás za užívání nelegálních drog, máte právo nevypovídat, vše co řeknete může být a bude u soudu použito proti vám. Máte právo na právníka, nemůžete li si ho dovolit, bude vám jeden přidělen.
Bylo mi jasné že mne udal David, ale nevěděla jsem proč. Další 3 dny jsem strávila na stanici a pak za mne kamarádka zaplatila kauci. S Davidem jsem se od té doby neviděla, ani v práci nebyl. Po té zkušenosti s Davidem jsem byla zlomená. Neměla jsem důvod ráno vstát, nebo chuť jíst. Byl to konec.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 28, 2022 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

13 důvodů proč se nezamilovat Kde žijí příběhy. Začni objevovat