Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum. Hoşlandığım çocuk başka okula gidiyordu. Şuan ise sınıftakilerle vedalaşıyordu. Sıra daha bana gelmemişti. Ahh olamaz gözyaşlarım bana inat yanaklarımdan çeneme doğru yol alıyordu. Taehyung sınıftaki herkesle vedalaştıktan sonra herkes sınıftan çıkmıştı. Sınıfta sadece biz vardık. Ben hala ağlıyordum. Taehyung yanıma geldi, karşımda durdu. Kafamı kaldırıp gözlerine baktığımda dolu doluydu. Ben artık öylece durmaya dayanamadım ve kollarımı beline sardım. Anında o da sarılmama karşılık verdi.
Ağzımdan bir hıçkırık kaçtı. Taehyung bana daha sıkı sarılırken omzumda bir ıslaklık hissettim. O da ağlamaya başlamıştı. "G-gitmesen o-olmaz mı?" zorla söyleyebildim. Karşılığında aldığım cevap canımı çok acıtmıştı "Maalesef Jungkook gitmek zorundayım" dedi. "Lütfen gitme" dedim ona daha çok sarılarak. "Bende gitmek istemiyorum ama mecburum. Zaten görüşeceğiz ki" dedi. Bende artık dayanamadım ve dudaklarına kuş tüyü gibi bir öpücük kondurdum. Geri çekildim yüzüne baktığımda şaşırmış duruyordu. Fırsattan istifade bende hemen ordan kaçtım.
Hemen lavabo kapısından girdim ve kapıyı örttüm. Az önceki yaptığımı hatırlamam utanmama neden olsa da beni çok mutlu ediyordu. Elim dudaklarıma kaydı ve yüzümde aptal bir tebessüm oluştu.
Aklıma Taehyung'un gideceği geldi hızla kapıya doğru adımladım. Kapıyı açmamla Taehyung'u görmem bir oldu. Beni hızla içeri itip kendide içeri girdi ve kapıyı kapattı. Yavaş yavaş üzerime gelmeye başladı "Neden kaçtın Jungkook?"dedi. En son sırtım duvarla buluştuğunda elini iki tarafıma koyarak kaçmamı engelledi. "K-kaçmadım ki" dedim. "Kaçmadın mı? Neden öptükten sonra hemen gittin o zaman?" dedi. "Şeyyy benim lavaboya gitmem gerekiyordu o yüzden hızla ayrılmam gerekti ordan"dedim. O da "O zaman yarım kalan işimize devam edelim" dedi. Yarım kalan işimiz neydi ki? "Ne işinden bahsediyorsun?" dedim. Umarım aklımda ki şey değildir. "Söyleyemem ki göstermem gerekiyor" dedi. Neyi gösterecekti. "N-ne " diyebildim. Taehyung sırıttı ve yüzünü yüzüme yaklaştırmaya başladı. O her milimetre yaklaştığında kalbim daha hızlı atmaya başlıyordu. En son dudaklarımız birbirine değdiğinde kalbimin yerinden çıkacağını hissettim.
Gözlerimi kapattım ve kendimi Taehyung'a bıraktım. Taehyung dudaklarını yavaş yavaş hareket ettirmeye başladı. Bende yavaş yavaş ona ayak uydurmaya başladım. 2-3 dakika sonra nefes nefese birbirimizden ayrıldık. Taehyung "Gitmem gerek güzelim" dedi ve yanağıma öpücük kondurdu. Ardından lavabodan çıktı. Bende ondan biraz sonra lavabodan çıktım. Bahçeye çıktığımda Taehyung arabasıyla okuldan uzaklaşıyordu. O uzaklaştıkça benimde gözyaşlarım gözlerimden uzaklaşıyor, tişörtümle buluşuyordu.
~~~
Evettt yeni bir ficc
Umarım Beğenirsinizzzz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just For You / Taekook
FanfictionSadece senin için güzelim Sadece senin için... Angst/