-3 yıl sonra-
Sevgilimin ölümünün üstünden 3 yıl geçti. Hayatı ellerimin arasından kayıp giden sevgilimin ölümü beni yıkmıştı...
Biliyordum kendini öldürmezdi çok büyük bir sebep olması lazımdı.
Depoyu araştırırken bulduğum kamerayı aldım. Üzerinde bir flash vardı. Ne olduğunu öğrenmek için flash'ı bilgisayara taktım.
Ekranda gördüğüm kişiyle elimi kalbime götürdüm.
Ona zarar vermişlerdi. Benim sevgilime zarar vermişlerdi. Videodaki çığlıklarını duydukça kendimi öldürmek istiyordum. Yaptıkları hiç birşey yanlarına kalmayacaktı. Onun canının yandığı gibi onlarında canı yanacaktı. Ben yakacaktım. Benimdi, benimleydi. Onun ölümüne sebep olanlar şuan yaşıyorken, benim sevgilim yaşamıyordu. Yaptıkları hiç birşey yanlarına kalmayacaktı. Üç yıldır nasıl acı çektiysem aynı acıyı çekecekler.
Video devam ederken sevgilimin yavaşça yerinden kalktığını gördüm. Ekrana biraz yaklaştım. Bıçağı alınca kalbimde ki ağrıya engel olamadım. Bıçağı kendine sapladığı an bilgisayara yumruk attım. Nefesim daralıyordu. Nasıl dayanmıştı çığlıkları, ağlayışı kulağımdan gitmiyordu.
Sevdiğim adamkın canına kıymasına neden olan adamlar benim olayı bildiğimi bilmiyorlardı. Bilmemeleri işime gelir çünkü onlara yapacağım şeyler için yanımda olmaları gerekiyordu. Hatta şuan da yanıma geleceklerdi. Her yanıma geldiklerinde onları acılar içinde öldürmemek için o kadar zor duruyordum ki...
~~~
Aklımda deli fikirler eheheh
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just For You / Taekook
FanfictionSadece senin için güzelim Sadece senin için... Angst/