9

130 10 2
                                    

-3 saat sonra-

Saat 23.30'du. Adamlar bizi arayıp işlerinin bittiğinin söylediler. Bizde bunun üstüne depoya gitmek üzere yola çıktık.

   Depoya varıp arabadan indiğimizde depodan çığlık ve ağlama sesleri geliyordu. O an aklıma Jungkook'un videoda ki çığlıkları geldi. Ama şimdi bu seslerin sevgilimin katillerinden geldiğini idrak edebildiğimde hızla depoya girdim.

  Depoya girmemle çığlık atarak ağlayanların gözleri bana döndü. Ben ise onlara bakarak sırıtıyordum. Woosan "Bunu sen mi yaptın?" dedi. Bende "Evet ben yaptım. Şimdi Jungkook'umun neler yaşadığını anladınız mı?" dedim. Hepsi bana sen nerden biliyorsun bakışı attılar. "Ah biliyorum hepiniz nerden bildiğimi merak ediyorsunuz" dedim. Woosan "Nerden öğrendin? Siz mi anlattınız yoksa?" dedi. Sinirden gözüm döndü. Hala arkadaşlarına hesap soruyordu. "KES SESİNİ!" diye bağırdım. Sesim bütün depoyu inletiyordu. "Kendim öğrendim. Kamerayı depoda unutmuşsunuz" dedim. Yüzlerini büyük bir korku ifadesi kapladı. "Herşeyi gördüm. Sevdiğim adamın sizin yüzünüzden kendi canına kıydığı anı, onun bedenine nasıl zorla dokunduğunuz anı, çığlıklarını, herşeyi gördüm ve duydum. " diye bağırdım. Jongsuk "Tamam işte aynılarını yaşadık bırak bizi" dedi. Kahkaha attım. "Hayır daha aynılarını tam olarak yaşamadınız" dedim. Dongju "Ne yaşayacağız daha". Yoongi o an benden önce söze girdi. "Ölmediniz daha" dedi. Hepsinin yüzündeki korku ifadesi daha da büyüdü.

~~~

Umarım güzel olmuştur.

Hepinize keyifli okumalar.

Just For You   / Taekook      Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin