3

189 10 0
                                    

Evden çıktım ve caddeye doğru yürümeye başladım. İlk geçen taksiyi durdurdum ve bindim.

20 dakika sonra evin önüne gelmiştik. Taksinin parasını ödeyip indim ve eve yaklaştım. Kapının önüne geldiğimde derin bir nefes alıp zile bastım. Kısa bir süre sonra kapı açıldı. Taehyung yine her zaman ki gibi mükemmeldi. "İçeri geçsene" dedi. Bende başımla onaylayıp içeri adımladım.

Salonu sade ve şıktı. Taehyung koltuğta oturduktan sonra yanını patpatladı. Yanına oturmamı söylemeye çalışıyordu. Bende bana anlatmak istediği şeyi yaparak yanına oturdum. "Eee ne yapıyorsun sevgilim?" dedi. Aaa BANA SEVGİLİM DEMİŞTİ. Tamam ilk defa söylemiyordu ama ben ilk defa canlı bir şekilde bana sevgilim dediğini duymuştum. Neyse şuan çıldırmanın sırası değil. Sakin bir şekilde "İyiyim" dedim. Yüzü düşmüştü. "Neden yüzün düştü?" diye sordum. O hala üzgün ifadesiyle "Neden bana sevgilim demiyorsun" dedi. Tanrım şuan acayip tatlıydı.

Ben kendimi affettirmek amaçlı dudaklarına hafif bir öpücük konduracaktım ama o ben kendimi geri çekeceğim sırada belimden tutup beni kendine çekmişti. Sürükleyici olan bu öpücük 3-4 dakika sürdü. Nefes nefese ayrıldığımız da Taehyung sırıtıyordu. Sırıtması sinirimi bozuyordu bende ona inat olarak kucağına oturdum. Taehyung yüzüme şaşkın şaşkın bakayordu. Bu sefer sırıtan taraf bendim. Kendimi Taehyung'a bastırdığımda ikimizde inlemiştik. Taehyung ani bir hamleyle beni altına aldı.

Böyle durduğumuzda Taehyung'u yakından inceliyebilme fırsatım olmuştu. Tanrım Kim Taehyung tek kelimeyle mükemmeldi. Özellikle göz kapakları.

Artık daha fazla dayanamıyordum. Taehyung'u ensesinden kendime doğru çekmemle olanlar olmuştu.

Just For You   / Taekook      Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin