5

163 9 0
                                    

"Burası neresi?" diye sorduğumda arkadaşları bana sırıtarak bakıyordu. İçlerinden birisi beni kolumdan tuttu ve arabadan indirdi. Yine aynı soruyu sorduğumda "KES SESİNİ!" diye bağırdı.

Deponun içine girdiğimizde etrafta birkaç tane ip ve bıçak vardı. "Neden buraya geldik?" diye sorduğumda "Biraz eğleneceğiz bebeğim" dedi biri. İçimi yavaş yavaş korku kaplarken aniden yere fırlatılmamla içimde korku daha hızlı yayılmaya başladı. "Woosan sen işini bitirdikten sonra bizi çağır bizde eğlenelim" dedi. Woosan'da "Tamam siz çıkın bende bu güzelle eğlenim biraz" dedi. Herkes tek tek çıkarken depoda ben ve Woosan kalmıştık. Bana sırıtarak yaklaştığında korkudan yavaş yavaş geri gidiyordum. En son duvara çarptığımda durmak zorunda kaldım. Dibime kadar geldiğinde eğildi ve beni birden yere yatırdı. O an gözyaşlarım yanaklarıma doğru yol çizdi.

Üzerime çıktığında kalbimin durduğunu hissettim. Kafasını boynuma gömdü ve sertçe öpmeye başladı. Ne kadar ağlasamda yalvarsamda durmadı.

-45 dakika sonra-

  Karşımda üstünü giyiyordu. Benimde üstümde çarşaf gibi bir şey vermişti. Çarşafa sarılarak ağlıyordum. Taehyung'un arkadaşı olarak bildiği insanlar bana bunları yapıyordu. "Ah bebeğim mükemmeldi. Artık bu video kayıtlarını izler izler rahatlarım" dedi. Video kaydı mı? Duyduğum şey daha çok ağlamamı sağlarken o beni umursamayıp dışarı çıktı. 2 dakika sonra diğeri geldi.

  Hepsi gelip benden istediklerini almış ve gitmişlerdi. Bu ormanlık alanda tek kalmıştım. Kameranın hala açık olduğunu farkettim. Ama şuan kamerayı kapatacak gücüm yoktu.

~~~

Bekleyin arkadaşlar Taehyung'un arkadaşları hakkettiklerini bulcaklarr

Herşey kontrolüm altında

Just For You   / Taekook      Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin