Çalar saatimin çalması ile uyandım, erken kalkmam gerekiyor antrenman erken başlıyor.
Hemen yattığım yerden kalkıp banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım ve aynaya bakarak konuşmaya başladım.
+ Bugün büyük gün Y/N yapabilirsin! O sınav için deli gibi çalıştın eğer yaparsan Tokyo'ya gidebileceksin dış dünyayı görebileceksin bunu yapabilirsin!
Banyodan çıkıp üstüme sporcu atleti ve bol eşofman giydim saçımı tarayıp bağladıktan sonra odamdan ayrıldım yemek hanede kahvaltımı yaptıktan sonra antrenman yerine gittim.
- Günaydın Y/N. (Boris)
+ Günaydın baba.
- 20 turda burayı ne kadar sürede bitirebileksin bakalım, hadi başla.
Sabahları her zamanki gibi ilk olarak 20 tur koşuyordum.
...
20 tur bittikten sonra biraz dinlenmek için oturdum babam yanıma gelip baba su verdi suyun hepsini içtim.
- Bugün sadece koşu vardı gidip sınavına çalış. (Boris)
+ Eğer sınavı geçersem buradan gideceğim.
- Evet biliyorum. (Boris)
+ Gitmemi istemiyorsun değil mi baba?
- Neden bir baba kızından ayrılmak istesin ki? (Boris)
+ Doğru..
Biraz oturduktan sonra yerimden kalktım.
+ Ben banyoya gireceğim.
Oradan uzaklaştım. Babamdan ayrılmak banada kötü gelecekti.. Odama geçip banyoya girdim banyodan çıktıktan sonra hemen sınavıma çalışmaya başladım sınav öğleden sonra başlıyordu.
Çok fazla uzatmak istemiyorum "Öğleden Sonra"
Sonunda sınav saati geldi doğruyu söylemek gerekirse fazla gerginim bu sınav için 1 yıl bekledim.
Hoca geldi ve bana sınav kitabı verdi.
- Umarım sınavın iyi geçer Y/N, sana güveniyorum. (Hoca)
Hocaya gülümsedim ve soruları çözmeye başladım.
...
Sınav iyi geçmişti bu yüzden mutluydum sanki hayatım buna bağlıymış gibi çözmüştüm.
Ayağı kalktım sınav kitabını hocaya verdim ve odama doğru gitmeye başladım.+ Umarım iyi sonuçlar alabilirim..
Odama geçip beklemeye başladım ellerim titriyordu fazla heyecanlıydım, birden uyku bastırdı yatağıma uzanıp gözlerimi kapattım.
...
Uyandığımda sabah olmuştu yatağımdan doğrulduğumda dolabımın önünde 2 tane bavul gördüm ayağı kalkıp banyoya gittim kendime gelmek için yüzümü yıkadım ve odama geri döndüm o sırada babam odama girdi.
- Uyanmışsın. (Boris)
+ Evet.. bu bavullar?
- Sınavı 3 yanlış ile geçmişsin tebrik ederim, hazırlansan iyi olur bugün gidiyorsun. (Boris)
+ G-gerçekten mi?!
- Evet. (Boris)
Babam bunları şöyledikten sonra odamdan ayrıldı üzgün görünüyordu tek istediğim dış dünyayı görmek ve arkadaş edinmek üzgünüm baba ama her zaman burada kalamam..
Üstüme pantolan ve uzun mavi bir gömlek giydim ondan sonra bavulumu toplamaya başladım.
+ Vay be... gidiyorum öyle mi?..
İki bavulada kıyafetleri koyduktan sonra bavulları alıp odamdan çıktım babam kapıda bekliyordu.
- Hazırsın değil mi? (Boris)
+ Evet baba, hazırım.
Buradaki diğer herkesle vedalaştıkdan sonra babam ile birlikte çıktık.
Yok boyunca hiç konuşmadık babam tek kelime bile etmedi. Otobüslerin olsuğu yerdeydik Tokyo otobüsüne bindikten sonra buradan ayrılacaktım.
Babam aniden kolumdan çekip bana sarıldı, karşılık verdim.- En kısa zamanda yanına geleceğim prensesim. (Boris)
+ Seni, hepinizi çok özleyeceğim baba.
Babamla biraz daha sarıldıktan sonra ayrıldık bavullarımı otobüse yerleştirdi.
- Şöför seni Tokyo'da bekliyor olacak. (Boris)
Babam ile vadalaştıktan sonra otobüse bindim otobüste ben ve birkaç kişi daha vardı bir süre sonra otobüs çalıştı.
Artık buradan ayrılıyorum, hoşçakal baba...
-----------------------------------------------------------
İlk bölüm fazla saçma oldu üzgünüm.
Yazım yanlışları ve noktalama yanlışları için kusura bakmayın lütfen..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tokyo Revengers ¦¦ Haitani Brothers x Reader
De TodoYazım yanlışları ve noktalama yanlışları fazla olabilir, bunun için şimdiden üzgünüm. Umarım kitabımı seversiniz.❤️