" ජන්ග්කුක් ට කියන්න එපා යූරා suicide කරගත්ත හේතුව . "
" කවදා වෙනක්ම් අපි ඒක හන්ගන්නද නැම්ජූන් හ්යුන් . "
නැම්ජූන් හ්යුන් නුයි ටේ හ්යුන් නුයි මම නිදියි කියලා හිතන් කතා කරන හැටි මම අහන් හිටියා..
" මේ හැම දෙයක්ම fans ලා නිසා නේ... ජන්ග්කුක් යූරා එක්ක එකට ඉන්න photo එකක් මීඩියා වලට ගියානේ. ඒක තාම ජන්ග්කුක් දන්නැති එකත් හොදයි . යූරට ඒකනිසා ගොඩක් කරදර ආවා . Solo idol කෙනෙක් නිසා ගොඩක් කරදර වුනා . වැඩියෙන්ම ඒක දැකපු ARMY ලා . කෙල්ල ගොඩක් දුක් වින්දා එයා ඒ තැනට ආවෙ ගොඩක් දුක් විදලා . එයාට මේ දේ දරාගන්න බැරුව ඇති . "
" හ්යුන් ඒත් , ඒත් එයාට එහෙම නොකර ඉන්න තිබුනා.... අනික එයාලා ARMY ලා වෙන්න බෑ..එයාට කුකී වෙනුවෙන් අපි වෙනුවෙන් එයාට ජීවත් වෙන්න තිබුනා.. ඇයි යූරා ඒ වගේ තීරණයක් ගත්තේ හ්යුන් ? "
" එයාට මේ හැමදෙයක්ම දරාගන්න බැරුව ඇති ටේ...... අපි යමු ජන්ග්කුක් ඇහැරුනු වෙලාවක කතාකරාවිනේ . "
හ්යුන් ලා දෙන්න යනදිහා මම හොරෙන් බලන් හිටියා..
හ්යුන් ලා යනකම් හිටියේ මම තද කරගෙන හිටපු කදුලු වට්ටන්න ..
ඔයාට එකම එක සැරයක් මම වෙනුවෙන් ජීවත් වෙන්න තිබුනා යූ...
එකම එක සැරයක්...
මේ හැමදෙයක්ම ඔයාට තනියම දරාගන්න බැරුව ඉන්න ඇති ....
ඒත් පොඩිම පොඩි වෙලාවකට..
මම වෙනුවෙනුත් හරි...
ඔයාට
ඉවසන්න තිබුනා යු.....
Flashback end
_______________________________________
ඉවසලා.ඉවසලා බැරිම තැන ඔයාලා මොකක්ද කරන්නේ .. ?
ඊලග කොටසින් හමුවෙමු 🍃
🍃|| WITH YOU || 🍃
fiction by
T - hyungkook ♡
ESTÁS LEYENDO
WITH YOU 🍃 || JJK || [ completed ]
Fanficඔබ මෙන් පිපෙන ඒ සුන්දර මල් පිපෙන තුරු ඔබව මට දැනෙන්නට ඔබ මෙන් හුස්ම ගැනීමයි නමුත් තවමත් මට ඔබව අවශ්යයි . 🍃.🌸 _ Jeon Jungkook _ End = 19 . 12 . 2021 ©T-hyungkook