Můj Drahý Loki...
Dneska je poslední adventní neděle. Byl jsem s Nedem venku a popravdě to bylo fajn. Bylo všechno jako dřív, žádný starosti, žádný problémy a zlomená srdce. Byli jsme se projít na trhy, ale popravdě tam nic moc. Jako Spiderman jsem dneska zachránil malou holčičku. Byla úžasná. Připomínala mi Morgan, ale ta byla s Pepper doma. Zítra k ni mám zase jít na hlídání. Těším se.
Tak zase zítra Loki. Tvůj Peter <3
Další dopis byl fuč, stejně jako naděje, že se Loki objeví. Peter chvíli sedět u hrobu s hlavou v dlani a díval se na sníh pod ním. Byla mu zima a padal sníh stále víc a víc.
,,Petere..." Ozval se za nim ženský hlas. Poznal, kdo to je, proto se neotočil. Dívka k němu přispěchala a položila na něho chlupatou a tlustou deku. Bylo v ni teplo.
,,Co tu děláš" Zeptal se ji s mírným podrážděním. Mj si k němu sedla a on ji zabili do deky k němu. Přisunula se blíže k němu a položila hlavu na jeho rameno.
,,To bych se měla ptát já tebe" Odpověděla mu a pomalu ji přestávala být taková zima. Peter si povzdechl a natiskl na sebe. Pomáhalo mu to. Mj upadávala do polospánku a Peterovi to bylo fuk. Měl tu někoho, na kom mu záleží.
Mj v poslední době měla doma samé problémy a byla ráda, když vypadla. Stejně jako Peter. Proto Peterovi na rameni usla během chvíle. Chlapec se neodvážil ji probudit. Místo toho nasadil masku a letěl ji odnést domů.
Tam ji položil na postel a přikryl teplou dekou. Chvíli ještě koukal, jak dívka v klidu spí, ale potom odletěl sám, upadnout do říše snů.
FUUUCCHHH. Už jen 5 dní a jsou tu Vánoce...já se popravdě těším na to, jak di odpočinu. Snad jste všichni zdraví a dejte vědět, kdo už viděl NWH!! Já už to mám za sebou!!!
S láskou TicTacSquad <3
ČTEŠ
Dear Loki
FanfictionZemřel. A já nevěděl co dělat. Prostě nic nešlo. Nezasloužil si to. Byl jsem zničený. Vy byste nebyli, kdyby vám zemřela osoba, kterou milujete? Myslím, že byli. A proto tohle píšu. Dopisy, pro mého milovaného...